"در سوگ ریحان" با حضور در منزل شهید حسن سلمانی

فرهنگسرای گلستان همزمان با دهه اول فاطمیه، ویژه ‌برنامه «در سوگ ریحان» را با حضور کانون دختران نوجوان گلستان روز چهارشنبه ۸ آذرماه ساعت ۱۵:۳۰ در منزل شهید بزرگوار" حسن سلمانی" برگزار می‌کند

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ ویژه‌ برنامه " در سوگ ریحان"  با حضور کانون دختران نوجوان گلستان و با دیدار از خانواده معظم شهید حسن سلمانی در دهه اول فاطمیه برگزار می‌شود.

 این مراسم با نگاه نوجوانانه به مجالس عزاداری و با هم‌اندیشی و اجرای کانون دختران نوجوان گلستان در قالب‌های مختلفی همچون دیدار با خانواده شهید سلمانی، خوانش وصیت نامه شهید،  دکلمه خوانی و مداحی در مدح حضرت زهرا(س)،  برپایی سفره احسان حضرت زهرا(س) و... برگزار می‌شود.

آیین عزاداری " سوگ ریحان" با هدف تربیت کنشگران فرهنگی نوجوان،  کشف ظرفیت و استعدادهای نوجوانان، تقویت هویت جمعی و مسئولیت پذیری در نوجوانان و ... به همت فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

نوجوانان علاقه‌مندان به فعالیت در باشگاه نوجوانان گلستان و مشارکت در برنامه‌های فرهنگی می‌توانند برای عضویت در این باشگاه، به فرهنگسرای گلستان، واقع در نارمک، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.

کد خبر 1735863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha