خدمت رسانی باید امید آفرین باشد

سردار مسلمی گفت: خدمت به مردم باید با امید آفرینی همراه با عمل باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار سیاوش مسلمی-فرمانده سپاه کربلا در همایش نخبگان بسیجی طلایه‌داران پیشرفت، عزت و افتخار که در مجتمع اهل بیت (علیهم السلام) ساری برگزار شد، با بیان اینکه بسیج به عنوان مایه حیات سپاه در خدمت این مجموعه است، اظهار کرد: تبیین و تعمیق تفکر و روحیه بسیجی درجامعه مورد توجه اقشار مختلف بسیج است.

وی به جایگاه هیات های اندیشه ورز مساجد و پایگاه های مقاومت محلات اشاره کرد و گفت:با همت ۲۵۰اساتید بسیجی سند راهبردی ۵ساله پیشرفت استان مازندران تدوین شد که در این کتاب با تکیه بر روشهای علمی با توجه به مسائل زیست بوم استان راهکارهای مناسب ارائه می شود که مسئولان باید از فکر و ایده های گروه‌های اندیشه ورز حمایت کنند.

سردار مسلمی به همراهی و تعامل سپاه و بسیج با دولت برای رفع فقر و  محرومیت در جامعه اشاره کرد و خاطرنشان شد: هرجا از تفکرات و روحیه بسیجی بهره گرفته نشد آنجا مشکلات متعددی رقم خورده است.

وی بیان کرد:خدمت به مردم باید با امید آفرینی همراه با عمل باشد.

سردار مسلمی به فعالیت چشمگیر بسیجیان استان برای حمایت از بیماران کرونایی و کمک به کادر درمانی اشاره کرد و گفت: بسیجیان استان در ایام همه گیری کرونا باجمع آوری ۷۰۰میلیاد تومان در بحث کمک‌های مومنانه، توزیع واکسن و تدفین اموات کرونایی خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه آبرسانی به ۲۰۰روستا در دستور کار قرار دارد که تاکنون ۷۶درصد پیشرفت داشت و آبرسانی هزارو ۳۵۰روستا نیز در دستور کار قرار دارد، اظهار نکرد: همچنین گروهای جهادی درزمینه محرومیت زدایی، راه روستایی، و پیشرفت فیزیکی بسیاری از پروژه ها اقدامات خوبی داشتند که جای تقدیر دارد.

سردار مسلمی تاکید کرد: برگزاری بیش از هزار یادواره شهدا، بیش از دوهزار نشست روشنگری، بیش از هزارو ۸۰۰ دیدار با خانواده شهدا، تبیین سبک زندگی ایرانی اسلامی برخی از اقدامات فرهنگی بسیج در هفته بسیج  است.

کد خبر 1735925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha