مرحوم آیت‌الله جعفری یک شخصیت تراز، انقلابی و الگو بود

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی شخصیت امام جمعه فقید کرمان را در نسبت با سه مسئله مهم استان که ممکن است جایگاه افراد را تحت تاثیر قرار بدهد؛ تراز، انقلابی و الگو عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، دوشنبه شب(۶ آذر) در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد ارتحال نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه فقید کرمان، ثبات شخصیت آن مرحوم را در نسبت با سه مسئله مهم استان مورد توجه قرار داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به ظرفیت‌های فراوان اقتصادی در استان و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ و... که ممکن است بر جایگاه افراد تاثیر بگذارد؛ تصریح کرد: اما این موقعیت هیچ تأثیری بر زندگی زاهدانه آیت‌الله جعفری نگذاشت.

وی افزود: دوم اینکه، تب سیاسی در کرمان بالا است و جریان های سیاسی فوق العاده زیاد و شخصیت های مطرح سیاسی در کشور دارد و گاه سلیقه های سیاسی به گونه‌ای صف آرایی می کنند که افراد بالاجبار باید در جریانی قرار بگیرند.

امام جمعه کرمان اظهار کرد: در طول مدیریت فرهنگی آیت‌الله جعفری نزدیک ۱۰۰ نماینده مجلس انتخاب شدند و قاعدتاً ۱۰۰ نفر هم در رقابت با آنان بودند و چندین انتخابات در این استان برگزار شد و در چنین فضایی  آیت‌الله جعفری به گونه‌ای رفتار کرد که نه تنها از موازین رهبری فاصله نگرفت بلکه دقیقاً موازین رهبری را اجرا کرد و اینکه همه مجموعه ها به او احترام بگذارند کار ساده ای نیست و مواضع ایشان شفاف، عادلانه و انقلابی بود.

وی خاطرنشان کرد: کرمان؛ استانی پهناور با قومیت های مختلف و حساسیت های قومی هم هست اما این مرد صدق و صفا جوری رفتار کرد که در این مدت طولانی همان قدر که در شمال استان محبوب بود در جنوبی ترین نقطه هم همان محبوبیت را داشت و نگاه‌های قومی هیچ تاثیری در ماموریت او نگذاشت بلکه دغدغه خدمت به محرومین را داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان شخصیت آیت الله جعفری را تراز، انقلابی و الگو عنوان کرد.

کد خبر 1735969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha