اردوی تشکیلاتی بیش از ۵۰۰ دانش آموز با محوریت مسجد

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت هفته گرامیداشت هفته بسیج از اردوی تشکیلاتی آموزشی دانش آموزان خبر داد و گفت: عملیات تشکیلاتی بیش از ۵۰۰ دانش آموز با محوریت مسجد با رویکرد راهبردی برپا می شود.

حجت الاسلام کاظم شکری در جریان برپایی طرح اردوی تشکیلاتی دانش آموزان با محوریت مساجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: تبیین باورهای دینی در قالب اردوهای آموزشی و عملیات تشکیلاتی محقق می شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: بیش از ۵۰۰ دانش آموز در قالب نخبگان علمی ، فرهنگی و دینی از مدارس استان البرز در قالب این عملیات تشکیلاتی با هدف برپایی یک برنامه اردویی شرکت می کنند.

وی با اشاره به اهمیت رشد و تبیین آموزه های ایمانی و الهی بیان کرد: هفته بسیج همزمان با ایام فاطمیه فرصتی گفتمانی با هدف رشد ایمان دانش آموزان که نسل نوجوان و بالنده کشور هستند در قالب این برنامه گرامی داشته می شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: طرح عملیات تشکیلاتی اردویی هفته بسیج ویژه دانش آموزان سه شنبه ۷ آذر در اردوگاه شهید رجایی کرج با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز برپا می شود. 

کد خبر 1735971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha