رسالت روحانیون تبیین و تبلیغ دستاوردهای نظام است

حجت الاسلام گلدی با بیان اینکه، وظیفه روحانیون و طلاب انقلابی حاضر، از جمله ائمه جماعات این است که می بایست دستاوردهای گذشته نظام را برای مردم تبیین کنند گفت: طلاب باید تبلیغ دستاوردهای نظام در حوزه های مختلف را وظیفه خود بدانند.

حجت الاسلام مجید گلدی_ فرمانده حوزه بسیج طلاب و روحانیون شرق گیلان ضمن تبریک هفته بسیج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، به نقش اساسی طلاب و روحانیون در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و اظهار کرد: در بیانیه گام دوم یکی از سرفصل های منشور جامع انقلاب، بحث معنویت و اخلاق است.

وی گفت: طلاب و روحانیون به عنوان پیشگام و پیشتاز در عرصه های معنویت و اخلاق وظیفه بسیار خاص و دشواری در نهادینه کردن معنویت، فضیلت و مکارم اخلاق در جامعه دارند.

گلدی افزود: وظیفه روحانیون و طلاب انقلابی حاضر، از جمله ائمه جماعات این است که می بایست دستاوردهای گذشته نظام را برای مردم تبیین کرده و نیز تبلیغ دستاوردهای نظام در حوزه های مختلف را وظیفه خود بدانند.

وی همچنین تزریق امید به آینده کشور، تزریق نشاط، پویایی، جوشش و خروش، جنبش انقلابی در بطن و متن جامعه را وظیفه طلاب و روحانیون دانست و بیان کرد: تربیت نسل جوان انقلابی و سپردن امور جامعه مسئولیت کلیدی به جوانان انقلابی وظیفه روحانیون و بخصوص ائمه جماعات است که باید بسیار به آن توجه شود.  

گلدی در ادامه اصلی ترین رسالت یک روحانی را جهاد تبیین در برابر مستکبران جهانی و مزدوران داخلی و خارجی عنوان کرد و گفت: آگاه کردن مردم و اجازه ندادن به وارد شدن کوچکترین خلل در مسیر انقلاب اسلامی رسالت روحانیت است.

کد خبر 1736134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha