سازمان اوقاف متعلق به سیدالشهداست/برنامه و بودجه امامزاده علی اکبر چیذر (ع) تدوین شده

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه پیرامون موضوعاتی که اخیرا در رسانه‌ها مطرح شده از آماده شدن برنامه و بودجه بقعه متبرکه امامزاده علی اکبر(ع) چیذر خبر داد و گفت:سازمان اوقاف متعلق به سیدالشهداست.

خبرگزاری شبستان، گروه دین و اندیشه،نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه پیرامون موضوعاتی که اخیرا در رسانه‌ها مطرح شده از آماده شدن برنامه و بودجه بقعه متبرکه امامزاده علی اکبر(ع) چیذر خبر داد و گفت:سازمان اوقاف متعلق به سیدالشهداست.

حجت الاسلام والمسلمین «سید مهدی خاموشی» در همین زمینه اظهار داشت : سازمان اوقاف متعلق به سیدالشهدا(ع) و در خدمت مجالس اهل بیت علیهم‌السلام است و ما هم خود را خدمتگزار مردم و عاشقان امام حسین (ع) می‌دانیم و ذاکر اهل بیت جناب آقای حاج محمود کریمی را نیز دوست می‌داریم و احترام ذاکران اهل بیت (ع) را بر خود لازم می‌دانیم .

وی ادامه داد: سازمان اوقاف برای تمامی امامزادگان دفترچه برنامه و بودجه تدوین کرده و در جایی که امامزاده فاقد نذورات باشد از محل عواید موقوفات بودجه لازم پیش‌بینی خواهد شد.

خاموشی یادآور شد: برنامه و بودجه بقعه متبرکه امامزاده علی اکبر علیه السلام نیز تدوین شده و آماده تحویل به هیئت امنا محترم این امامزاده است.

یادآور می شود، اخیرا محمود کریمی از مداحان مطرح ضمن انتقاد از سازمان اوقاف از تعطیلی مراسم های هیات رایه العباس(ع) بعد از ایام عزاداری فاطمیه در چیذر خبر داده و گفته بود که«احتمالاً بعد از فاطمیه دیگر در چیذر برنامه نگیریم و به‌ جای دیگری برویم.

کد خبر 1736245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha