اولین دوره آموزشی ویژه مدیران کانون‌های تخصصی خواهران خراسان رضوی

اولین دوره آموزشی ویژه مدیران کانون‌های تخصصی خواهران با حضور ۶۰ نفر از مدیران این کانون‌ها در مدرسه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد؛ اولین دوره آموزشی ویژه مدیران کانون های تخصصی خواهران در مشهد صبح امروز در مدرسه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد برگزار شد.

اولین دوره آموزشی ویژه مدیران کانون‌های تخصصی خواهران خراسان رضوی در مشهد

در این نشست آموزشی که بیش از ۶۰ نفر از مدیران کانون های تخصصی خواهران حضور داشتند دکتر سلطانی نژاد از اساتید دانشگاه با بیان شاخصه های کار فرهنگی و اولویت های امروز در عرصه بانوان و خانواده، اظهار کرد: امروز باید در عرصه مجاهدت فرهنگی اولویت کار را بر شبکه سازی و کار تیمی استوار کنیم.

سلطانی نژاد با تاکید براینکه حوادث تلخ سال گذشته به همه ما نشان داد که باید در عرصه کار تربیتی بصورت جدی و با برنامه منسجم و دقیق و عالمانه وارد میدان شویم، گفت : باید شبکه بانوان پیشران در مساجد با نگاه به بیانیه گام دوم شکل بگیرد و دراین عرصه به نوآوری و خلاقیت بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم.

اولین دوره آموزشی ویژه مدیران کانون‌های تخصصی خواهران خراسان رضوی در مشهد

ارایه الگوی دختران طراز انقلاب توسط کانون های تخصصی خواهران 

حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی نیز در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار شبستان با بیان اینکه مساجد در طول تاریخ اسلام محور جامعه اسلامی بوده، گفت : تاسیس و راه اندازی کانون های تخصصی خواهران در جهت اعتلای کارکرد تربیتی مسجد و ارتقاء نقش بانوان در عرصه حکمرانی فرهنگی حرکتی ارزشمند است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ابلاغی ستاد کشوری بیش از ۹۰ کانون تخصصی خواهران باید در استان تاسیس شوند ابراز کرد : کانون های تخصصی خواهران وظیفه ارائه الگوهای موفق و تربیت دختران در طراز انقلاب اسلامی را دنبال خواهند کرد و ماموریت ها و کارویژه های حوزه بانوان و خانواده را عملیاتی می کنند.

اولین دوره آموزشی ویژه مدیران کانون‌های تخصصی خواهران خراسان رضوی در مشهد

گفتنی است این نشست یک روزه اولین مرحله از دوره های توانمندسازی مدیران کانون های تخصصی خواهران است، و بعد از برگزاری دوره مجازی، همایش بزرگ بانوان فاطمی در دهه دوم فاطمیه در تهران با حضور مدیران کانون های تخصصی خواهران سراسر کشور برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

کد خبر 1736423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha