پیگیری دغدغه های مردم از ویژگی های مجلس در طراز انقلاب است

حجت الاسلام محمودی در بیان ویژگی مجلس انقلابی گفت: پیگیری دغدغه های مردم و روحیه دشمن ستیزی از ویژگی های مجلس شورای اسلامی در طراز انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «سید احمد محمودی» در خطبه های نماز جمعه اصفهان به روز مجلس اشاره کرد و اظهارداشت: شهید مدرس الگوی کامل برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که دغدغه نیازهای جامعه را داشت.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به روحیه استکبار ستیزی و مبارزه با دشمنان شهید مدرس اظهارکرد: نمایندگان مجلس نباید از دشمن و زورگویی های دولت های ظالم ترس داشته باشند بلکه در مقابل آن بایستند.

وی ادامه داد: پیگیری دغدغه های مردم و روحیه دشمن ستیزی از ویژگی های مجلس شورای اسلامی در طراز انقلاب است که نمایندگان باید این چنین روحیه ای داشته باشند.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به تدین، شجاعت، دلسوزی و تخصص به عنوان مصادیق بازر نماینده مجلس، تصریح کرد: مردم در انتخاب نمایندگان خود به این مولفه ها توجه داشته باشند تا فرد متخب بتواند اهداف را دنبال کند.

وی یادآورشد: شهید مدرس در مجلس شورای اسلامی در مقابل دشمن ایستاد و دغدغه های ملت را پیگیری می کرد.

طوفان الاقصی ادامه می یابد

خطیب جمعه اصفهان با اشاره به نقض آتش بس توسط رژیم صهیونیستی، گفت: آنان دشمنی خود را ادامه داده و همچنان مردم بی گناه غزه را به شهادت می رسانند.

وی ادامه داد: دولت های مدعی حقوق بشر و غربی هیچ واکنشی در این شرایط نشان ندادند که قطعنامه بین المللی اجرا بشود.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه این اتفاقات باعث نابودی کشورهای ظلم خواهد شد، تصریح کرد: طفان الاقصی ادامه می یابد و پاسخ جدی رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها دریافت خواهند کرد.

وی یادآورشد: در حال حاضر نیز خسارت های زیادی به حکومت های ظالم وارد شده ولی پایان این اتفاقات به نفع ملت مظلوم غزه تمام خواهد شد.

خطیب جمعه اصفهان در بخشی از خطبه ها نیز به روز نیروی دریایی و دستاوردهای این یگان نظامی ارتش اشاره کرد و گفت: ناوهایی که به ایران محلق شد و امنیت مرزهای آبی دستاوردهای تلاش های دلاورمردان نیروی دریایی است.

وی ادامه داد: حفظ مرزهای آبی و تامین امنیت منافع ملی در دریاها توسط نیروهای دریایی صورت می گیرد.

کد خبر 1736528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha