اجرای موفق طرح پیشگامان ۴ پلیس در شرق استان تهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: طرح پیشگامان ۴ در شرق استان تهران با همکاری خوب مردم بخوبی صورت گرفت و این طرح بصورت دائمی توسط پلیس ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شرق استان تهران صبح امروز شنبه(۱۱ آذرماه) در حاشیه برپایی نمایشگاه کشفیات پلیس در جمع خبرنگاران گفت: امروز که در نمایشگاه کشفیات پلیس در راستای طرح پیشگامان ۴ است که در این طرح سرقت های خورد و طرح پاکسازی مناطق آلوده صورت گرفته است.
وی در خصوص طرح پیشگامان ۴ اظهار داشت: در این طرح که طی ۷۲ ساعت گذشته توسط خادمان مردم در پلیس صورت گرفت برخورد با سارقین، اراذل و اوباش، برخورد با قاچاقچیان، سلاح غیر مجاز مد نظر بوده است.
سردار القاصی مهر ادامه داد: با تلاش عوامل انتظامی در شرق استان تهران در این طرح  بیش از ۱۳۰ سارق بهمراه اموال مسروقه و ۲۷۰ کیلو انواع مواد مخدر به همراه ۹۰ خرده فروش مواد مخدر و ۸۰ معتاد را دستگیر نمایند که پاکسازی مناطق جرم خیز بطور کامل صورت گرفت.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران کشفیات پلیس را نسبت به دوره قبل دارای افزایش دانست و تصریح کرد: توقیف ۴۳۰ دستگاه خودرو، کشف ۲۳ هزار لیتر سوخت قاچاق، بازداشت ۱۱ قاچاقچی کالا، بازداشت ۱۸ سارق به همراه کشف ۱۸ خودرو ۱۳ دستگاه موتور سیکلت سرقت شده از جمله آمار این طرح است.
سردار القاصی مهر در خصوص آمار تجمیع شده این طرح بیان داشت: در حوزه سرقت در هشت ماه گذشته کاهش سه درصدی، در حوزه کشفیات مواد مخدر افزایش ۴۰ درصدی و در خصوص شناسایی و بازداشت خرده فروشان مواد مخدر و قاچاقچیان کالا و ارز افزایش ۴۰ دردصدی ثبت شده است.
وی با تقدیر از همراهی و پشتیبانی مردم در اجرای طرح های بازدارنده پلیس گفت: این طرح بصورت دائم ادامه خواهد داشت و پلیس از هیچ گونه تلاشی برای تامین امنیت و آسایش مردم دریغ نخواهد کرد و از شهروندان درخواست داریم با ارائه نقطه نظرات خود ما را در اجرای وظیفه خود راهنمایی و کمک نمایند.

کد خبر 1736643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha