وزیر فرهنگ با کارکنان توان‌خواه این وزارتخانه دیدار کرد

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه روز جهانی معلولان با کارکنان توان‌خواه این وزارتخانه دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در این نشست با تقدیر از دست‌اندرکاران تشکیل این دیدار پس از شنیدن پیشنهادات کارکنان توان‌خواه حاضر در جلسه درباره رفع دغدغه‌های این قشر گفت: نکات مطرح شده در این جلسه کاملا درست است و پیشنهادات و راهکارهای ارائه شده جمع بندی می‌شود و همکاران ما در حوزه‌های مختلف موارد را پیگیری می‌کنند.

وی افزود: ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که موانع موجود برطرف شود هرچند گاهی اوقات ممکن است غفلتی صورت گیرد که بابت این غفلت ناخواسته عذرخواه هستیم.

وزیر فرهنگ درباره حمایت از خانواده‌های کارکنان توان‌خواه نیز گفت: هر تسهیلات و تشویق‌هایی که در وزارتخانه برای همکاران پیش‌بینی شده، باید برای فرزندان کارکنان توان‌خواه به‌صورت ویژه انجام  شود.

گفتنی است؛ در تقویم رسمی، روز ۱۲ آذر به عنوان روز جهانی معلولان ثبت شده و پیش از ظهر امروز این نشست به همین مناسبت و با همت عاطفه خادمی مشاور اجتماعی وزیر فرهنگ با هدف بررسی دغدغه‌های کارکنان توان‌خواه در محل این وزارتخانه برگزار شد.
کد خبر 1736744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha