دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی است

حجت الاسلام هاشمی دوران دفاع مقدس را گنجینه ای تمام نشدنی خواند و گفت: با اجرای طرح تاریخ شفاهی در تلاش هستیم که آن دوران را برای نسل امروز تبیین سازیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(۱۲ آذر)، در جلسه توجیهی و همفکری با مجریان طرح شفاهی در سطح استان با اشاره به اجرای طرح شفاهی در سال گذشته اظهارداشت: سال گذشته در عمل و اجرای طرح یک سری کم کاری ها صورت گرفت که انتظار می رود این کم کاری ها جبران شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه دوران دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی است، افزود: اجرای طرح تاریخ شفاهی فرصتی برای ثبت و ضبط خاطرات خانواده شهدا و جانبازان است.

وی عنوان کرد: بحث تاریخ شفاهی و سند افتخار باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و در اجرای این طرح شهرستان الشتر که در این طرح پیش قدم هستند، الگوی دیگر شهرستان ها قرار بگیرد.

حجت الاسلام هاشمی با تاکید بر اینکه در اجرای طرح تاریخ شفاهی به اولویت ها توجه شود، گفت: تاریخ ضبط و نام تهیه کننده در طرح تاریخ شفاهی باید ثبت شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال طرح تاریخ شفاهی به شهرستان ها واگذار می شود و یک ناظر کیفی در اجرای طرح تاریخ شفاهی با انجام پیگیری های لازم اطلاعاتی از روند کار را گزارش خواهد داد.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: در زمان ثبت و ضبط خاطرات خانواده شهدا از هر خانواده ای یک کلیپ یک دقیقه ای ضبط شود و در سایت های اطلاع رسانی ایثار منعکس شود.

کد خبر 1736931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha