روحانیون در برنامه‌های فرهنگی استان حضور پررنگ دارند

مخلص الائمه گفت: روحانیون در پیگیری نقشه فرهنگی استان و کمک به برگزاری برنامه های مختلف به ویژه برنامه های فرهنگی حضور پر رنگ دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، عصر امروز یکشنبه (۱۲آذر) در نشست هم‌اندیشی که با نماینده‌ ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، با علما و روحانیون استان مرکزی، با اشاره به نقش علما و روحانیون در جامعه گفت: روحانیون و ائمه جمعه از حلقه‌های مؤثر ارتباط دولت و مردم هستند.  


 استاندار استان مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از همدلی علما و روحانیون استان در امور مختلف، افزود: خدا را شاکریم که علما و روحانیون استان در جریان کلانِ پیشرفتِ استان، مجموعه خدمتگزاران دولت را همراهی می کنند.  

این مقام ارشد استان با اشاره به تهیه نقشه فرهنگی استان و اینکه روحانیون در پیگیری نقشه فرهنگی استان و کمک به برگزاری برنامه ها به ویژه برنامه های فرهنگی و دینی حضور پر رنگی دارند، ادامه داد: علما و روحانیون همواره مورد احترام مردم بوده و در امور مختلف همواره به گره گشایی و حل مسائل پرداخته اند.  

 
مقام عالی دولت در استان مرکزی به فعالیت های جهادی مدیران اشاره کرد و ادامه داد: مدیری را که تعطیلی داشته باشد عضو این دولت نمی دانیم و مدیران باید همواره به صورت جهادی و بی وقفه در راستای پیشبرد اهداف نظام تلاش کنند.  

مخلص‌الائمه با بیان اینکه تا قبل از دولت سیزدهم حجم زیادی از فعالیت ها متوقف بود، گفت: استان مرکزی سال گذشته رتبه دوم اشتغال را احراز کرد و در بهار امسال با نرخ بیکاری ۵.۸ درصد و با فاصله معنادار از نرخ میانگین کشوری در رتبه دوم کاهش نرخ بیکاری قرار داشت.


وی همچنین با بیان اینکه در شاخص بهبود فضای کسب و کار که یک شاخص بین‌المللی است، استان مرکزی در سنوات گذشته وضعیت مطلوبی نداشته ادامه داد: اما در دو سال اخیر برای چندمین فصل پیاپی با ارزیابی اتاق بازرگانی رتبه اول کشور را کسب کردیم.

کد خبر 1736992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha