کانون های مساجد ظرفیتی مهم برای پیشبرد اهداف نظام هستند

یدالهی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیتی مهم برای پیشبرد اهداف نظام محسوب می شوند که باید از این ظرفیت استفاده بهینه شود.

سید مرتضی یداللهی- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: هدایت امن فرزندان انقلاب دربستر مسجد و کانون های مساجد امکان‌پذیر است و کانون های مساجد همچون‌چتری از فرزندان این مرز و بوم در برابر دشمنان محافظت می کنند.  

وی افزود: بازدید از کانون های مساجد را با قوت در دستور کار خود داریم و در همین راستا از کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا بازدید و در جریان فعالیت های این کانون قرار گرفتیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا یادآور شد: در بازدید از کانون فرهنگی هنری مسجد کوی مهرگان از نزدیک مشکلات کانون را بررسی و چند جلد کتاب به کانون اهدا شد.

 یدالهی افزود: مخاطب اصلی فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد، نسل نوجوان و جوان هستند که باید با برنامه ریزی صحیح حضور جوانان و نوجوانان را در برنامه های دینی افزایش دهیم.

وی گفت: باید با اهمیت به فعالیت های مساجد و کانون های فرهنگی هنری، از فرصت های مختلف جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد و کانون های مساجد ظرفیتی مهم برای این امر مهم است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا یادآور شد: مسجدی زندگی کردن و حرکت در مسیر مسجد تراز انقلاب از مهمترین رویکردهای ماست و با قوت در این راستا تلاش خواهیم کرد.

به گزارش شبستان، وجود بیش از ۹۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان نکا ظرفیتی است که باید از این ظرفیت برای سوق دادن نسل جدید به مساجد استفاده شود.

کد خبر 1737079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha