افتتاح 100 پروژه نوسازی مدارس همزمان با دهه فجر در خراسان جنوبی

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همزمان با دهه فجر 100 پروژه مرتبط با نوسازی مدارس در این استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمد ابراهیم افشاری، امروز صبح (16 بهمن) در مراسم افتتاح مدرسه پنچ کلاسه سید یونس فاطمی بیرجند تصریح کرد: مدرسه سازی از جمله مهمترین کارهای خیر و ماندگار در جامعه است.

 

وی اظهار کرد: از مجموع 677 پروژه عمرانی که در دهه مبارک فجر امسال در سطح استان خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد، بالغ بر 100 پروژه مربوط به تجهیز و نوسازی مدارس است.

 

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: در بحث نوسازی مدارس به جایی رسیده‌ایم که برخی از شهر‌های ما اعلام کرده‌اند که نیازی به مدرسه جدید ندارند.

 

وی در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران اشاره کرد و بیان داشت: ایشان در این نماز جمعه شرایط حاکم بر کشور در قبل از انقلاب را به درستی برای همه تبیین کردند.

 

افشاری ادامه داد: امیدواریم با توجه به تحولاتی که در برخی از کشورهای اسلامی در حال روی دادن است به زودی شاهد کشورهایی با عنوان اسلامی و با الگویی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران هستیم.

 

سورگی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بیرجند نیز در این مراسم گفت: مدرسه سید یونس فاطمی در زمینی به وسعت 650 متر مربع و با زیر بنای 180 متر ساخته شده است.

 

وی یادآور شد: 90درصد اعتبار مورد نیاز برای این مدرسه توسط خیرین و 10 درصد مابقی نیز توسط نوسازی مدارس تامین شده است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 17371

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha