بزرگترین کار خیران عملی کردن معروف بزرگ در جامعه است

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: بزرگترین کار خیران عملی کردن معروف بزرگ در جامعه است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمد حسینی امروز (20 اردیبهشت) در شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز خراسان جنوبی اظهار داشت: بزرگترین کار خیران عملی کردن یک معروف بزرگ در جامعه است که تمام ادیان الهی آن را می‌پذیرند.

 

وی با بیان اینکه هدف خیران در راستای خدمت به محرومان و نیازمندان کسب رضای خداوندی است، افزود: در جریان اداره اقتصاد کشور نیز می‌توان همانند مدرسه‌سازی از حضور خیران استفاده کرد تا در این جهت گام‌های بلندی برداشته شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برنامه دولت تدبیر و امید حرکت از کمیت به سمت کیفیت در همه بخش‌ها است، گفت: با کمک و تلاش خیران ایران می‌تواند در چشم‌انداز1404 قدرت برتر منطقه در همه زمینه‌ها باشد.

 


حسینی با تاکید بر اینکه در سراسر دنیا ایرانیان زیادی هستند که به کشور خود عشق می‌ورزند، بیان داشت: امروز این افتخار نصیب ما شده تا از همه ایرانیان دعوت کنیم تا با حضور و کمک خود در عمران و آبادانی کشور سهیم باشند.

 

پایان پیام/

کد خبر 366575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha