نمایشگاه عزت و پیشرفت به شناسایی ظرفیت ها منجر می‌شود

جهانشیر بر مستمر بودن برگزاری نمایشگاه عزت و پیشرفت در سطح کشور تاکید کرد و گفت: این نمایشگاه منجر به شناسایی ظرفیت‌های حوزه تولید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن جهان شیر، معاون مرکز مشارکت‌های اقتصادی وزارت ورزش و جوانان، دوشنبه شب در مراسم اختتامیه نمایشگاه عزت و پیشرفت استان افزود: این مجموعه سیزدهمین نمایشگاه با این عنوان در سطح کشور است.


وی به تاکیدات ۲ دهه‌ای رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم توجه به حوزه اقتصاد و فرآیندهای آن اشاره کرد و گفت: در این راستا مرکز مشارکت‌های مردمی در دولت سیزدهم شکل گرفت تا خلاء بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان ورزشی را پر کند.
این مسئول با بیان اینکه تولیدکننده‌هایی در مقیاس جهانی در کشور فعالیت می کنند، ادامه داد: برقراری ارتباط بین تولیدکننده و مصرف کننده از کارکردهای نمایشگاه عزت و پیشرفت است.


وی یادآور شد: برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه عزت و پیشرفت مستمر و مداوم خواهد بود تا به برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان صنعتی و دانش بنیان‌ها کمک شود.


مدیرکل ورزش و جوانان استان در آیین اختتامیه این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان، تولیدکنندگان ورزشی، و هیئت‌های ورزشی برگزار شد.


جواد بازرگان ضمن قدرانی از مشارکت هیاتهای ورزشی در برپایی این نمایشگاه افزود: در نمایشگاه عزت و پیشرفت، نقش‌آفرینان بسیاری ایفای نقش کردند، از جمله تولیدکنندگان وسایل ورزشی، شرکت‌های دانش‌بنیان و هیأت‌های ورزشی و آنچه مهم است، اینکه در گذشته نتوانستیم گره بزنیم نیاز نیازمندان حوزه ورزش را با توان توانمندان حوزه ورزش، اما در این نمایشگاه تلاش شد هیأت‌ها را با این شرکت‌ها و مؤسسات آشنا کنیم و مهمترین دغدغه آنها که رفع نیازها و تجهیزات خودشان یا قهرمانان‌شان بود را برطرف نماییم.


در پایان این مراسم از برترین های رسته های مختلف و افرادی که در نمایشگاه فعالیت کردند تجلیل بعمل آمد.


گفتنی است ۴۰ غرفه از کارگاه های خانگی؛ کارگاه‌های بزرگ ورزشی؛ نرم افزار های کاربردی در ورزش؛ تولیدی هیئت های ورزشی در زمینه اقتصاد ورزش به نمایش دستاوردهای خود در این نمایشگاه پرداختند.

کد خبر 1737197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha