مردم دلیجان میزبان لاله های زهرایی می شوند

قاسمی گفت: کاروان شهدای گمنام و لاله‌های زهرایی، شنبه ۱۸ آذر ماه جاری وارد دلیجان می شوند.  

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، قاسمی، فرماندار دلیجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا در جمع خبرنگاران به جزئیات تشییع شهدای گمنام در دلیجان اشاره کرد و گفت: کاروان شهدای گمنام و لاله‌های زهرایی همزمان با ایام فاطمیه میهمان شهرستان دلیجان خواهد شد.


وی ضمن دعوت از مردم شهیدپرور و قدرشناس دلیجان برای حضور در مراسم استقبال شهدای گمنام، افزود: شهرستان دلیجان شنبه ۱۸ آذر ماه جاری میزبان ۸ شهید گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس است.

فرماندار دلیجان به برنامه های ترتیب داده شده برای این آیین‌ معنوی اشاره کرد و گفت: برنامه های این مراسم شامل استقبال از شهدای گمنام در ساعت ۱۰ صبح از میدان سپاه، تشییع مردمی ۸ شهید گمنام ساعت ۱۶ از میدان مدرس و برگزاری ویژه برنامه شبی با شهدای گمنام بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع دلیجان است.

فرماندار دلیجان از آحاد شهروندان و مردم شهیدپرور شهرستان دلیجان دعوت کرد با حضور دراین مراسم بار دیگر عشق و ارادت خود را به شهدا و آرمان‌های شهدا بروز و ظهور دهند.

بنا بر این گزارش، همزمان با ایام فاطمیه استان مرکزی میزبان ۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس است و  حرکت کاروان شهدای گمنام در استان از ۱۶ آذر از شهرستان زرندیه آغاز و ۲۵ آذرماه در اراک مراسم تشییع برگزار خواهد شد.

کد خبر 1737340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha