پرداخت صدقات در خراسان جنوبی ۳۵ درصد رشد کرد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی از رشد ۳۵ درصدی پرداخت صدقات توسط مردم نیکوکار استان در مدت هشت ماهه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، عبدالرحیم لطفی صبح امروز پنج شنبه (۱۶ آذر) اظهار داشت: در هشت ماهه امسال ۸ میلیارد و ۷۷۷ میلیون تومان صدقه توسط مردم به‌ صورت الکترونیکی‌ و ... به این نهاد اهدا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۵ درصد رشد نشان می‌دهد.


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی ادامه داد: صدقات جمع‌آوری شده مردم خیر و نیکوکار نیز در سرفصل‌های جهیزیه، مسکن، درمان، اشتغال تحصیلی، موردی و... هزینه می شود.


به گفته وی علاوه بر پرداخت صدقه توسط مردم سخاوتمند کمک‌های دیگر شامل جهیزیه، مسکن ، زکوات و... می‌توانند از طریق تلفن همراه و سایر روش‌های الکترونیکی را به مددجویان این نهاد اهدا کنند.


وی با اشاره به اینکه پرداخت الکترونیکی آسان‌ترین روش کمک به نیازمندان است تاکید کرد: پرداخت صدقه از طریق تلفن همراه با شماره گیری#۸۸۷۷* یکی از روش‌های نوین خدمات الکترونیکی این نهاد درجهت جذب کمک‌های مردم خیر و سخاوتمند به نیازمندان است.


لطفی خاطرنشان کرد: هم استانی‌های داخل و خارج از استان می‌توانند با شماره گیری#۰۵۶*۸۸۷۷* در مرکز استان و در سایر ادارات با کد همان شهر، مبلغ صدقه خود را درپرداخت تا در اولین فرصت به دست نیازمندان واقعی برسد.  


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان افزود: تسریع در کمک رسانی به نیازمندان، امکان پرداخت صدقه در هرزمان، جلوگیری از استهلاک پول ملی و... از مزایای پرداخت صدقه بصورت الکترونیکی می باشد.


 لطفی، پرداخت از طریق کیوآر کد یکی دیگر از روش‌های الکترونیکی پرداخت صدقه عنوان کرد و افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور از دو سال گذشته دراستان اجرا شده است.


وی یادآورشد: مردم خیر و نیکوکار می توانند صدقه روزانه خود را با استفاده از گوشی تلفن همراه دارای سیستم عامل اندروید و نصب برنامه کیوآر اسکن  پرداخت و در اولین فرصت به دست نیازمندان خواهد رسید.  


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان افزود: برای تمامی مشترکین صندوق کوچک صدقات برچسب کیوآر کد نصب گردیده که می توانند علاوه برپرداخت صدقه فیزیکی بصورت الکترونیکی نیز پرداخت کنند.


وی پرداخت صدقه از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ و واریز به  شماره حساب شبا ir۱۵۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۱۱۶۷۶۵۱۸۰۰۵ بانک ملی شعبه دادگستری بیرجند بنام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی را از دیگر روش های نوین پرداخت الکترونیکی کمک به نیازمندان برشمرد.

کد خبر 1737586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha