کتاب «درختی که ریزش مو داشت» ویژه کودکان منتشر شد

افروز جهاندیده، نویسنده جهرمی، کتاب «درختی که ریزش مو داشت» را در حوزه کودک به چاپ رساند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، کتاب «درختی که ریزش مو داشت» به نویسندگی «افروز جهاندیده» نویسنده جهرمی و تصویرگری آوا درویش از سری کتاب‌های فرفری، واحد کودک و نوجوان، نشر نامهٔ مهر منتشر شد.

کتاب «درختی که ریزش مو داشت» قصه‌ای آموزشی، سرگرم‌کننده، مناسب برای گروه سنی ب که سعی در شناساندن فصل‌های سال به کودکان دارد، همچنین دوستی با طبیعت، مراقبت از درختان و مهربانی را بازنمود می‌کند.

افروز جهاندیده دانش‌آموختهٔ زبان و ادبیات فارسی است و تاکنون چندین کتاب در زمینهٔ داستان و رمان بزرگسال منتشر کرده است.

اولین کتاب وی در سال ۱۳۹۷ توسط نشر «دوات معاصر»  چاپ شد که مجموعه داستان‌های کوتاه به نام «زنی که صدای انقباض موهایش را می‌شنید» بود و آخرین کتاب او رمانی به نام «سهیل‌آ» است که نشر «مهری» در سال ۱۴۰۱ روانهٔ بازار کتاب کرد. دو کتاب دیگر جهاندیده، مجموعه‌ای طنز به نام «گِنا» و مجموعه داستان جدی به نام «دوزخ تنهایی» است که به، ترتیب نشر «آرنا» و «مهرودل» منتشر کرده‌اند.

سه قصه کودکانه از افروز جهاندیده به صورت صوتی در نرم‌افزارهای کتابخوان موجود است به نام «چکمهٔ گمشده»،  «خداجون دوستت دارم» و «نهالی در جنگل» است که نشر شیما منتشر کرده است.
 
«شورش جورابی» داستان نوجوان که در مجموعه‌ای گروهی به نام «کوه سرخ» در کنار آثار نویسندگان برتر ادبیات کودک و نوجوان چاپ شده است.
 

کد خبر 1737595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha