مداح پیشکسوت خرم آبادی تکریم شد

مسئول بنیاد دِعبل خُزاعی استان لرستان با اشاره به اجرای طرح تکریم پیرغلامان حسینی در استان، افزود: این طرح با رویکرد تکریم و دلجویی از پیرغلامان حسینی اجرا می شود.

مسلم رضایی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: عیادت، دلجویی، سرکشی و تکریم مداحان، ستایشگران اهل بیت(ع) و پیرغلامان حسینی (ع) هیات های مذهبی، از برنامه های محوری نمایندگی بنیاد دِعبل خُزاعی استان لرستان است.

مسئول بنیاد دِعبل خُزاعی لرستان افزود: طی این برنامه با جضور جمعی از مسئولان و ستایشگران اهل بیت عصمت و طهارت از پیرغلامان حسینی  تکریم می شود.

گفتنی است، امروز طی مراسمی با حضور گرم و صمیمی جمعی از ستایشگران اهل بیت(ع) و مداحان برجسته استان و شهرستان خرم آباد، مدیران و سرپرستان هیئت های سینه زنی و زنجیر زنی، پیرِغلامان حسینی (ع)، اعضای شورای خدمات و مجمع خیرین هیات استان، خادمین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، انجمن اسلامی اصناف و بازار، مسول حراست اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، نماینده بنیاد دِعبل خُزاعی استان لرستان و معاونین خدمات و روابط عمومی این بنیاد و جمعی از ارادتمندان اهل بیت (ع)، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی معنوی، از مداح پیشکسوت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) استان لرستان و پیرغلام اباعبدالله الحسین (ع)، حاج سیدمصطفی موسوی، تقدیر به عمل آورده شده و از خدمات شایسته وی، در حوزه ستایشگری اهل بیت(ع) تکریم شد.

مداح پیشکسوت خرم آبادی تکریم شد

در این مراسم، که در فضایی سراسر معنوی، همراه با ذکر توسل به ساحت نورانی حضرت صدیقه کبری(س)  در حسینیه علمداران محمد رسول الله(ص) خرم آباد برگزار شد، بخشی از فعالیت های بنیاد دِعبل خُزاعی و خدمات حمایتی و رفاهی این بنیاد، برای هیات های مذهبی، ستایشگران اهل بیت(ع) و فعالین فرهنگی، تشریح شد.

مداح پیشکسوت خرم آبادی تکریم شد

حاج سیدمصطفی موسوی، مدیر و مجری جلسه مجمع الذاکرین خرم آباد، پیرغلام منتخب شانزدهمین دوره اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی (ع)، استاد برجسته و پیشکسوت مداحی و ستایشگری اهل بیت (ع) در سطح استان لرستان هستند که عمر شریف خود را، علاوه بر مداحی و بیان احادیث و روایات در هیات ها و مجالس مذهبی، صرف آموزش مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع) نموده است.

کد خبر 1737641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha