اعزام خادمین موکب انصارالحسین(ع) نکا به مشهد مقدس 

پور قربان از اعزام خادمین موکب انصارالحسین(ع) نکا به مشهد مقدس خبر داد و گفت: در این اعزام ۱۲۰ خادم این موکب از برادران و خواهران به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) اعزام شدند.

نقی پورقربان- مسئول موکب انصارالحسین(ع) نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: جهادگران موکب انصارالحسین(ع) در تمام صحنه ها حاضر هستند و از پیاده‌روی اربعین تا کرونا این خادمان در صحنه حاضر هستند و تلاش بی‌وقفه دارند.

وی افزود: در کنار خدمت به زائران در کربلا در دوران اربعین، ساخت خانه محرومان، توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی و عمرانی نیازمتدان در طول سال در دستور کار است و همه تلاش ما دستگیری است.

مسئول موکب انصارالحسین(ع) نکا یادآورشد: یکی از وظایف موکب ورود در حوادث غیرمترقبه است که تلاش شد تا در ساخت خانه محروم کمک کار محرومان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین خیران و خادمان موکب‌های اربعین حسینی از همان روزهای آغازین انتشار ویروس کووید ۱۹، با تشکیل گروه‌های جهادی و با پشتوانه اعتماد مردم، به مقابله با کرونا پرداختند و در کنار توزیع بسته معیشتی بین افراد نیازمند در ساخت خانه محروم فعال وارد عمل شدند

پور قربان از اعزام خادمین موکب انصارالحسین(ع) به مشهد مقدس خبر داد و گفت: در این اعزام ۱۲۰ خادم این موکب از برادران و خواهران به پابوسی امام هشتم اعزام شدند.

وی یادآور شد: این اعزام با هدف تشویق موکب داران و خادمین در اربعین حسینی و استمرار خدمت به نیازمندان در طول سال با اجرای برنامه های فرهنگی و زیارتی و با سخنرانی مرتضی رمضانی فرماندار شهرستان نکا برگزار شود.

کد خبر 1737642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha