مهد قرآن بهشهر اول کشور شد

چاووشی گفت: هر ساله براساس رتبه بندی تعداد و کیفیت برگزاری فعالیت ها انجام و امسال بالاترین شرکت کننده در آزمون از مهد قرآن بهشهر  بوده است که رتبه اول کشوری را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سیدمحمود چاووشی- مدیرعامل موسسه کشوری مهد قرآن، روز جمعه(۱۷ آذر) در آیین برگزاری اختتامیه تجلیل از حافظان‌کل قرآن در پانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ قرآن کریم همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر "ترنم وحی" در هتل مروارید صدرا بهشهر اظهار کرد: پانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ قرآن کریم از ۱۱ استان کشور  برگزار و امروز مراسم تجلیل از حافظان قرآن ‌کریم در پانزدهمین دوره آزمون حفظ قرآن با ترجمه، تدبر و تفسیر "ترنم وحی" در حال برگزاری است.
وی افزود: همه برنامه ها جهت تجلیل از حافظان قرآن است که امیدواریم ناشر قرآن هم باشند که اکثرا" هم‌مربی قرآن در سراسر کشور هستند.

مهد قرآن بهشهر اول کشور شد


مدیرعامل موسسه کشوری مهد قرآن یادآور شد: امسال ۱۳۰ حافظ در این دوره از آزمون شرکت و ۹۰ نفر از مرحله استانی به کشوری راه پیدا کردند و در آزمون مجازی کشوری ۵۳ نفر موفق به کسب حد نصاب قبولی را اخذ کردند.
چاووشی گفت:هر ساله براساس رتبه بندی تعداد و کیفیت برگزاری فعالیت ها انجام و امسال بالاترین شرکت کننده در آزمون از مهد قرآن بهشهر  بوده است که رتبه اول کشوری را کسب کردند و مهد قرآن قزوین رتبه دوم و کانون بنت الهدی تهران رتبه سوم را کسب کردند.

کد خبر 1737768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha