صهیونیست‌ها در مسیر داعش

نظامیان اشغالگر صهیونیستی به همان روش مشابه گروهک تروریستی داعش به بازداشت و آزار و اذیت غیرنظامیان فلسطینی اقدام می کنند، آنها با این روش به دنبال تصویری از یک پیروزی خیالی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، فیلم‌ها و عکس‌هایی منتشر شده روز گذشته(پنجشنبه ۱۶ آذر) صحنه‌های دستگیری دهها غیرنظامی فلسطین توسط نظامیان اشغالگر اسرائیل و در آوردن لباس‌هایشان در مناطق جبالیا و بیت لاهیا در شمال نوار غزه را نشان می دهد.

اشغالگران به عمد زنان را از خانه‌ها بیرون کردند و همه جوانان و افراد مسن را دستگیر کردند و آنها را مجبور به درآوردن لباس‌هایشان کردند تا بازرسی شان کنند. سپس آنها را به مقصد نامعلوم بردند.

فلسطینی‌ها در تصاویر و فیلم‌ها درحالی نشان داده می شوند که نیمه عریان در خیابان نشسته اند و تفنگ‌های سربازان صهیونیستی بالای سرشان است.

تصاویر منتشرشده دیگری نیز نشان می دهد که بازداشت شدگان با دستبند و لباس زیر در یکی از خیابان‌ها غزه هستند. تصویر دیگری نیز بازداشتگان را نیمه عریان پشت یک کامیون نظامی اسرائیلی نشان می دهد.

فعالان اجتماعی و حقوقی در شبکه‌های اجتماعی، این اقدام نظامیان صهیونیستی علیه غیرنظامیان غزه را مشابه همان روشی دانستند که عناصر داعش در اعدام دسته جمعی در سوریه و عراق انجام می دادند.

اشغالگران به دنبال تصویری از یک پیروزی خیالی به هر روشی هستند. به همین دلیل غیرنظامیان فلسطینی در شمال نوار غزه را بازداشت می کنند.

دیده بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه در بیانیه ای تاکید کرد: دستگیری دهها غیرنظامی فلسطین از جمله روزنامه نگاران، پزشکان، دانشگاهیان و افراد مسن توسط ارتش صهیونیستی پس از آزار و اذیت و برهنه کردن شان مستند شده است.

در این بیانیه آمده است: گزارش‌هایی از بازداشت‌های کورکورانه غیرنظامیان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی از داخل مدرسه خلیفه بن زاید و حلب الجدیده که هر دو متعلق به آنروا است، به دست ما رسیده است.

کد خبر 1737777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha