کتاب خوب| تربیت بدون فریاد

کتاب تربیت بدون فریاد نوشته هال ادوارد رانکل و ترجمه اکرم کرمی به آموزش نکاتی می‌پردازد که مادر و پدرها می توانند با حفظ خونسردی به روشی انقلابی در تربیت فرزندان خود دست یابند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مازندران، کتاب تربیت بدون فریاد نوشته هال ادوارد رانکل(مشاور آمریکایی فعال در زمینه‌ی ازدواج و خانواده) و ترجمه اکرم کرمی در ۲۱۵صفحه توسط انتشارات صابرین روانه بازار نشر شد.

این کتاب با استفاده از علم روزِ روان‌شناسی و مبتنی بر تجربیات فراوان، سعی دارد به تنظیم روابط میان والدین و فرزندان بپردازد. همان‌طور که می‌دانیم زمانی می‌توانیم به فکر تربیت کودک خود باشیم که روابط میان ما و کودکمان یک رابطه‌ی مثبت توأم با احترام متقابل باشد. کتاب ابتدا به آموزش نکاتی می‌پردازد که مادر و پدرها باید در مورد خود، آن‌ها را بدانند و به‌کارگیرند و سپس به آموزش روش‌هایی جایگزین روش‌های قدیمی از جمله دادوفریاد هنگام عصبانیت می‌پردازد. از دیگر نکات برجسته‌ی کتاب، استفاده از داستان‌های متنوعی است که در جای‌جای کتاب به‌عنوان نمونه‌های عینی نقل‌شده است.

این کتاب با ترجمه‌ی روان و حفظ لحن ساده و موثر نویسنده تلاش دارد بگوید، والدین می‌توانند حرف بزنند، اما تا زمانی که به گفته‌های خود عمل نکنند، نمی‌توانند چیزی به فرزند خود بیاموزند! کودکان می‌خواهند والدینشان کمتر نگران شوند و خیلی بیشتر متعادل و خویشتن‌دار باشند. والدین هر کجای دنیا باشند، با سخت‌ترین چالش زندگی خود روبه‌رو هستند: «تلاش برای ایجاد یک محیط خانوادگی محبت‌آمیز و مملو از همکاری و احترام متقابل ... »

کد خبر 1737946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha