افتتاح نخستین «مدرسه نهج‌البلاغه» سبزوار

رییس آموزش و پرورش سبزوار گفت: نخستین «مدرسه نهج‌البلاغه» سبزوار با هدف ترویج معارف اسلامی در محل دبستان "آل احمد" این شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سیدولی اله حسینی روز شنبه در حاشیه گشایش این مرکز آموزشی در جمع خبرنگاران گفت: نهج البلاغه در اوج فصاحت و بلاغت، کتابی جامع برای زندگی است که در آن به همه ابعاد توجه شده است.

رییس آموزش و پرورش سبزوار افزود: آشنایی با معارف اسلامی و به کاربردن آموزه های ائمه اطهار علیهم السلام باعث برکات فراوانی در زندگی انسان می شود و دانش آموزان را به عنوان نسل آینده در برابر هجمه فرهنگی دشمنان ایمن می سازد.

وی اظهار کرد: نهج البلاغه کتاب جامعی است که درس مدیریت، ساده زیستی، تربیت و سبک زندگی قرآنی و اسلامی را به بهترین شکل ممکن برای همگان بیان‌کرده است.

افتتاح نخستین «مدرسه نهج‌البلاغه» سبزوار

رییس آموزش و پرورش سبزوار گفت: کلاسهای آموزشی و فرهنگی، تربیتی نهج البلاغه با همت کانون نهج البلاغه و همراهی این نهاد در برخی دیگر از مدارس شهرستان نیز در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: مدرسان نهج البلاغه به‌ صورت جهادی در حال تدریس و ارائه کار فرهنگی و تربیتی هستند و باید همه دستگاه‌ها کمک کنند تا امکان تدریس درسهای نهج البلاغه برای همه نوجوانان و جوانان فراهم شود.

حسینی افزود: توجه به اولویت های فرهنگی و پرورشی در دولت سیزدهم به عنوان یک اصل اساسی در مدارس مورد توجه قرار گرفته است.

پایان پیام/

کد خبر 1737948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha