بسیج دانشجویی کار جهادی را تبدیل به گفتمان کرده است

فرمانده سپاه ناحیه شیروان گفت: به همت بسیج دانشجویی کارجهادی در روستاها تبدیل به گفتمان شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، سرهنگ علی دارابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان در این دیدار با اعضای شورا و شبکه تشکلی بسیج دانشجویی شیروان ضمن تشکر از فعالیت های جهادی این گروه ها اظهارکرد: شما دانشجویان بایستی با برنامه‌های متنوع، کرسی های آزاد اندیشی، تریبون‌های آزاد، برنامه‌های فرهنگی و علمی در سطح دانشگاه ایجاد شور و نشاط کنید.

 وی ضمن اشاره به فعالیت ها وپویایی بسیج دانشجویی در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی در اردوهای جهادی سطح شهرستان خوش درخشیده است و امروز در روستاها این‌ موضوع ‌تبدیل به گفتمان شده است؛ چراکه اگر مسئله‌ای در روستاها و مناطق محروم باشد بسیج دانشجویی و قرارگاه جهادی شهید طهرانی مقدم بسیج دانشجویی قادر به رفع و حل آن می باشد.

 سرهنگ دارابی با تقدیر و تشکر فراوان از فعالیت های تشکل های بسیج دانشجویی و نزدیک شدن به انتخابات عنوان کرد: امسال همه تشکل‌های انقلابی باید برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کنند و معیارهای انتخاب اصلح را برای مردم تبیین کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان بیان کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات پاسخ محکم و دندان شکنی به توطئه های دشمنان است که قصد دارند با کم رنگ کردن اقدامات انقلاب اسلامی بذر ناامیدی را در جوانان پرورش دهند که با آگاهی و بصیرت مردم تاکنون توطئه های آنان خنثی شده است.

کد خبر 1738030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha