بیش از هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری توسط بانک مهر در استان کرمان پرداخت شد

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: این بانک با پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری در سال جاری، به همه تقاضاها پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسین خزاعی، صبح یکشنبه(۱۹ آذر) در نشست خبری عمده منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران را آورده مردمی و خیرین دانست تا از محل آن به جامعه هدف تسهیلات داده شود.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمان در همین رابطه اظهار کرد: سال گذشته  یک هزار و ۱۲۳ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ یک هزار و ۵۴۸ میلیارد ریال و ۶۸۳ فقره تسهیلات فرزندآوری به ارزش ۷۷۹ میلیارد ریال پرداخت شد و با توجه به اینکه امسال بانک مهر از لیست ارائه این تسهیلات حذف شد؛ بانک خود را متعهد به پرداخت تسهیلات به افراد در صف انتظار از سال گذشته دانست و به همه آنان پرداخت کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس امسال تعداد ۵۰۹ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ یک هزار و ۶۱ میلیارد ریال و ۵۸۵ فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ ۳۵۷ میلیارد ریال پرداخت کردیم و در حوزه تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ پرداختی به بنیاد برکت ۹۵ فقره به مبلغ ۶۹ میلیارد ریال و  امسال ۱۴۴ فقره به مبلغ ۱۳۱ میلیارد ریال پرداخت شد.

خزاعی همچنین از پرداخت ۴۲ فقره تسهیلات به مشاغل خانگی در سال گذشته و ۱۶۵ فقره در این حوزه به مبلغ ۱۴۸ میلیارد ریال از ابتدای امسال تا ۱۶ آذرماه جاری خبر داد و تصریح کرد: همه این موارد جدای از تسهیلاتی است که بانک با کارمزد ۴ درصد به مشتریان می دهد.

وی با افزودن این مطلب که بانک قرض الحسنه مهر ایران در بخش الکترونیک کار ویژه ای انجام می دهد که ۴۰ درصد پرداخت تسهیلات از این طریق انجام شده؛ اظهار کرد: تسهیلات بدون ضامن و اعطای وام فوری(کمتر از ۲۴ ساعت) برای مشتریان دارای رتبه اعتباری خوب و نیز پرداخت تسهیلات با سفته الکترونیک  به منظور تشویق مشتریان در حال انجام است.

خزاعی به طرح «مهریار» پرداخت حقوق دستگاه های دولتی و خصوصی هم اشاره کرد که بین ۳ تا ۵ درصد هر واریزی حقوق و مزایا جزو امتیاز قرض الحسنه آنان لحاظ می شود تا به افراد تسهیلات بدهد که در این راستا با ۴۴ دستگاه دولتی و غیردولتی و ۲۲ هزار و ۲۰۰ نفر قرارداد و ارائه خدمات انجام می شود.

وی از اجرای طرح کالاکارت بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف کمک به خرید کالای ایرانی به تعداد ۶ هزار و ۲۱۷ مورد به مبلغ سه هزار و 370 میلیارد ریال خبر داد و افزود: پیش بینی می شود این تعداد تا پایان سال به هشت هزار فقره با مبلغ پنج هزار میلیارد ریال برسد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمان از فعالیت ۱۳ شعبه این بانک در شهرستان های کهنوج، جیرفت، بم، زرند، رفسنجان، شهربابک، سیرجان و ۶ شعبه در کرمان خبر داد و گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران جایزه مسئولیت اجتماعی از وام فوری آنلاین را به جهت نوآوری، کاربردی و سودآوری بالقوه و همچنین در خدمات بانکداری دیجیتال جایگاه سوم بانکی را با ۳۷ میلیون تراکنش روزانه کسب کرد.

کد خبر 1738086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha