برپایی موکب‌های فرهنگی حضرت فاطمه(س) با محوریت مساجد

همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، پنج موکب فرهنگی در میدان تجریش برپا و ویژه برنامه‌های مذهبی، اجتماعی و سوگواری در آن‌ها با محوریت مساجد برپا می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد، «سلیمه رودکی»، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک، اظهار کرد: از سه شنبه، ۲۱ آذر ماه همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) موکب های فرهنگی و چایخانه حضرت رضا(س) در ضلع شمال میدان تجریش بر پا می شود و در محلات نیز دسته های عزاداری دوهزار نفره نوجوانان به عزاداری می پردازند.

رودکی تصریح کرد: مراسم عزاداری در مساجد و حسینیه های سطح منطقه، تولید محتوای مناسبتی در فضای مجازی سراهای محلات، برپایی موکب پذیرایی و فرهنگی در روز شهادت حضرت زهرا(س) همزمان با مراسم تشییع پیکر شهدا در خیابان بهشت، اجرای تئاتر همسفر آفتاب در سالن سرای محله جماران به مدت پنج شب و ... از دیگر برنامه های اجرایی است.

وی افزود: در آستانه فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم بیتوته ۲ ویژه دانش آموزان پسر پایه هفتم تا نهم همراه با اجرای برنامه های آموزشی، معنوی و تفریحی شامل مسابقات تیر اندازی، ورزش پهلوانی، برپایی هیئت عزاداری و رزمایش نظامی نیز در آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) برگزار شد.

کد خبر 1738323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha