همایش ملی «حکمرانی در عرصه علم، فناوری و نوآوری» برگزار می‌شود

همایش ملی حکمرانی در عرصه علم، فناوری و نوآوری به همت پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی چهارشنبه ۲۲ آذر ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان به نقل از پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی، این همایش یک روزه با حضور «محمدرضا مخبر دزفولی» رئیس فرهنگستان علوم؛ «منصور کبکانیان» عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ «علی‌اصغر پورعزت» رئیس دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران و «مصطفی تقوی» معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود. 

همایش ملی حکمرانی در عرصه علم، فناوری و نوآوری چهارشنبه ۲۲ آذر ماه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۸ ( در دو نوبت صبح و عصر و با برگزاری پنل‌های تخصصی) با حضور صاحبنظران، استادان و محققان حوزه حکمرانی در محل تالار فارابی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی برگزار می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این همایش به آدرس پاسداران، خیابان مؤمن‌نژاد (گلستان یکم)، پلاک ۱۲۴، پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی مراجعه کنند.

گفتنی است:  این نشست از شبکه دانشگاه ایرانی به نشانی  iscs.ac.ir/tv/live  و از طریق صفحه اسکای‌روم پژوهشگاه به نشانی  b۲n.ir/icscs  به صورت مجازی پخش خواهد شد.

همایش ملی «حکمرانی در عرصه علم، فناوری و نوآوری» برگزار می‌شود
 

کد خبر 1738348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha