برگزاری جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی استان تهران

جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران،عصر امروز سه شنبه(۲۱آذرماه) جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با حضور نمایندگان دستگاه‌ های استان تهران  برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تشکر از همکاری دستگاه‌ های استان تهران در برگزاری مراسم انقلاب اسلامی و با تقدیر از حضور حماسی مردم در برنامه ها و مراسم دینی و انقلابی ، خاصه در برنامه های حمایت از فلسطین در بیش از دو ماه گذشته به مناسبت‌ های مهم دی ماه اشاره کرد و گفت: ۹ دی ماه از قله های حضور مردم در دفاع از اسلام وانقلاب اسلامی و مبارزه با جریان فتنه است که باید برای همیشه زنده بماند.

حجت الاسلام دکتر محمودی افزود: مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی روز شنبه ۹ دی ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد ؛ ضمن اینکه در نماز های جمعه در ۸ دی ماه نیز برنامه های تبیینی ویژه‌ای انجام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان از دستگاه‌ های استان تهران خواست در جلسه آینده ستاد برنامه‌ های ویژه خود را ارائه نمایند.

کد خبر 1738619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha