دستگاه ها در زمینه تبیین ایام تاثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی نقش آفرینی کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دستگاه می‌توانند در زمینه تبیین این ایام تاثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید جواد هاشمی مهر» امروز در نشست ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهار کرد: مناسبت‌های متعددی در پیش رو داریم و آنچه که ضروری به نظر می‌رسد در این مناسبت‌ها انجام شود، با توجه به تهدیدها و چالش‌هایی که از ابتدا بر علیه نظام جمهوری اسلامی داشتیم، می‌طلبد که مباحث دینی مد نظر مقام معظم رهبری را در این مناسبت‌ها اجرا کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از این مناسبت‌ها ۹ دی است که در واقع جنگ ترکیبی به تعبیر امروزی بوده که بر علیه نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفت.

وی یادآور شد: هدف اصلی که با رمز تقلب در انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۸ آغاز شد و با پشتیبانی‌هایی که دشمن ایجاد کرده بود، نظام اسلامی را تا لبه پرتگاه پیش بردند که با حضور مردم، بصیرت و آگاهی آنان به عنوان یک روز تاریخی و ماندگار با هدایت های مقام معظم رهبری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

هاشمی مهر ادامه داد:تهدیدها بر علیه نظام جمهوری اسلامی برای تضعیف گفتمان و قدرت انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی ادامه داشته و ادامه خواهد داشت، بنابراین هوشیاری، بیداری و بصیرت افزایی ما به ویژه نسل نوجوان و جوان بسیار ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد برنامه‌هایی که توسط دستگاه‌های فرهنگی استان انجام می‌شود بتواند نقش آفرینی بسیار مهمی را در راستای تبیین این روزها در تقویم نظام جمهوری اسلامی انجام دهد.

وی افزود: همه دستگاه‌ها مکلف هستند که برای این مناسبت‌ها برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند و واحدهای فرهنگی می‌توانند برنامه‌های ترکیبی با سایر دستگاه‌ها یا به صورت انفرادی در محیط اداری و آموزشی در دستور کار قرار دهند.

هاشمی مهر یادآور شد: با توجه به سالگرد حماسه ۹ دی، شهادت حاج قاسم سلیمانی، سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی که از وزنه‌های علمی، دینی و مذهبی حوزه و دانشگاه بودند که می‌توان به نحو شایسته در این زمینه ادای دین داشته باشیم و می‌طلبد که دستگاه‌ها علاوه بر ماموریت‌های خود، همکاری لازم را در اجرای مطلوب برنامه‌های این مناسبت‌ها داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همه دستگاه می‌توانند در زمینه تبیین این ایام تاثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی نقش آفرینی کنند.

وی فضاسازی محیطی در ادارات و سطح شهر را مورد انتظار دانست و بیان کرد: هم اکنون که فضای استان معطر به عطر شهدای خوشنام شده، مسئولیت‌ها مضاعف‌تر بوده و می‌طلبد که نهادها و دستگاه‌های شهرستانی در راستای تشییع باشکوه این شهدا در شهرستان مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

هاشمی مهر گفت: همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) علاوه بر همایش پیاده‌روی (حرم تا حرم) از حرم امامزاده عبدالله تا حرم امامزاده مختار علیه السلام، تشییع شهدا در سطح استان صورت می‌گیرد که یکی از شهدا در محوطه استانداری استان خاکسپاری خواهد شد.

کد خبر 1738633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha