فعالیت ۱۲۰ مبلغ طی دهه فاطمیه دوم در شهرستان طبس

حجت الاسلام بهشتی فر گفت: طی دهه دوم فاطمیه، ۱۲۰ مبلغ بومی و غیربومی در مناطق مختلف شهرستان طبس به امر خطیر تبلیغ و جهاد تبیین خواهند پرداخت.

حجت الاسلام رضا بهشتی فر-مسئول تبلیغات اسلامی طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: طی دهه دوم فاطمیه برنامه های مختلفی از جمله برنامه عزاداری و سخنرانی در هیئات مساجد تکایا و محافل انس با قرآن کریم در شهرستان طبس اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری تشییع نمادین تابوت حضرت زهرا سلام الله علیها از هیئت فاطمی شهرستان تا آستان مقدس حسین بن موسی الکاظم(ع) و اجتماع بزرگ هیئات مذهبی طبس در میدان نماز وحرکت به سمت هیئت فاطمی این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام بهشتی فر با اشاره به برپایی مواکب فاطمی در طبس گفت: بحث حمایت در برپایی موکب و ایستگاه صلواتی در سطح شهرستان در دستور کار است و در این راستا ۶۰ ایستگاه صلواتی و موکب در طبس برپا خواهد شد.

مسئول تبلیغات اسلامی طبس بیان کرد: روایتگری سیره فاطمی برای دانش آموزان و اطعام شب و ظهر شهادت در هیئات مذهبی از جمله دیگر برنامه های دهه دوم فاطمیه در طبس است.

وی درخصوص اعزام مبلغان به مناطق مختلف طبس گفت: طی دهه دوم فاطمیه تعداد ۱۲۰ نفر مبلغ و مبلغه که شامل ۳۰ نفر مستقر طرح هجرت و هدایت، ۲۵ نفر بومی،۲۳ نفر شاغل ادارات و ۱۰ اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم و مشهد هستند در شهرستان طبس فعالیت خواهند کرد.

حجت الاسلام بهشتی فر در پایان عنوان داشت: در روز شهادت حضرت زهرا(س)، اجتماع فاطمیون در طبس اجرا خواهد شد و به قید قرعه به سه نفر از حاضرین کمک هزینه سفر کربلا اعطا خواهد شد.

کد خبر 1738675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha