اعزام مبلغان خواهر به جلسات روضه خانگی در ایام فاطمیه

ستاد روضه های خانگی با مشارکت حرم مطهر شاهچراغ(ع) در ایام فاطمیه اقدام به اعزام مبلغه، مداح، روایتگر و مربیان کودک و نوجوان به جلسات روضه های خانگی می کند. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، با حضور عبدی مدیر امور بانوان و خانواده آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام و یقطین مدیرکل امور بانوان استانداری فارس، جلسه هم‌افزایی و توجیهی مبلغان، سخنرانان و مداحان روضه های خانگی، در سالن شهید آیت الله دستغیب حرم مطهر برگزار شد. 

ستاد روضه های خانگی با مشارکت حرم مطهر، موسسه مواسات مادری و موسسه فرهنگی رواق معرفت یار، در ایام فاطمیه و سایر مناسبت‌های مذهبی، با هدف ترویج و بسط فرهنگ و سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، اقدام به اعزام مبلغه، مداح، روایتگر و مربیان کودک و نوجوان به جلسات روضه های خانگی می کند. 

در همین راستا، در ایّام فاطمیه امسال، از ۱۸ تا ۲۸ آذرماه، همه روزه برنامه اعزام مبلغه، روایتگر و مربیان کودک به روضه های خانگی درسطح شهر شیراز در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود بیش از یکصد جلسه روضه خانگی، با حضور این عزیزان برپا شود. 
 
شایان ذکر است خواهران مبلغه علاقه‌مند به عضویت در کمیته روضه های خانگی می توانند به پایگاه اینترنتی حرم مطهر مراجعه و اطلاعات خود را در فرم اینترنتی eform.shahecheragh.ir/roze ثبت نمایند.

کد خبر 1738782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha