۶۸ نیروگاه خورشیدی در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: امروز با حضور رئیس بسیج سازندگی کشور ۶۸ نیروگاه خورشیدی در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید و ۸۱ نیروگاه در حال نصب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی هنری بعدازظهر امروز(۲۲ آذر) در حاشیه مراسم افتتاح نیروگاه خورشیدی در روستای دوحصاران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای اجرای نیروگاه خورشیدی ۱۴۹ نفر به مرحله دریافت وام رسیدند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: از این تعداد ۱۰۴ نفر از بسیجیان و مابقی مددجویان تحت حمایت بهزیستی، متقاضی اجرای نیروگاه خورشیدی بودند.

وی در ادامه گفت: امروز ۶۸ نیروگاه خورشیدی به بهره برداری رسید و ۸۱ نیروگاه در حال نصب است.

هنری ضمن تشکر از شرکت صاایران وزارت دفاع برای همکاری نصب نیروگاه‌های خورشیدی، عنوان کرد: علاوه بر این، ۳۰ درصد در هزینه‌ها  نسبت به بازار تخفیف در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تاکنون در سطح استان ۶۵۰ نیروگاه خورشیدی نصب شده است که با این تعدادی که امروز به بهره برداری رسید و در حال نصب است به حدود ۸۰۰ نیروگاه خورشیدی می‌رسد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: هم اکنون ۷۰۰ متقاضی اجرای نیروگاه خورشیدی در استان داریم که کارهای مربوط به شرکت برق انجام شده و  اگر بانک‌ها در بحث پراداخت تسهیلات همراهی کنند ادامه کار در خدمت متقاضیان خواهیم بود.


 

کد خبر 1738804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha