همه باید قدردان ایثار و صبر جانبازان باشیم 

مخلص الائمه با بیان اینکه جانبازان حق بزرگی به گردن جامعه دارند، گفت:همه باید قدردان ایثار و صبر جانبازان باشیم. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، امروز در هشتمین دوره آموزشی سلامت جانبازان شیمیایی استان مرکزی که با حضور پیکر پاک و مقدس شهید گمنام در سالن زیتون جمعیت هلال‌احمر برگزار شد، ضمن تقدیر از صب و شکیبایی جانبازان، گفت: ما باید قدر دان صبر و شکیبایی و ایثار این دلیر مردان باشیم. 

مخلص‌الائمه همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: امروز استان مرکزی میزبان هشت شهید گمنام است و عطر شهادت در سراسر ایران اسلامی پیچیده است و ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.  


این مقام مسئول به حضور و تشییع پیکر پاک این شهدا در ادارات، نهادها، مدارس و مراکز مختلف اشاره کرد و گفت: این حضور و مراسم های معنوی صحنه‌های فرهنگی کشور را تغییر دادند و استقبال مردم از این عزیزان بی‌نظیر است.

مخلص الائمه با بیان اینکه جانبازان حق بزرگی بر گردن همه دارند، خاطر نشان کرد: البته جانبازان شیمیایی از جایگاه بالایی برخوردارند چرا که با رفتار غیرانسانی دشمنان و به‌کارگیری سلاح شیمیایی، سال‌ها است که با مشکلات فراوان زندگی می‌کنند.

این مقام ارشد استان با تأکید بر اینکه حضور شهدا در جامعه چراغی برای یادآوری است که راه را گم نکنیم، تصریح کرد: تقابل حق و باطل از ابتدای خلقت تاکنون بوده و ادامه دارد و انسان باید بداند در این مسیر بلند تاریخ، در کدام جبهه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز یکی از حلقه‌های تعیین کننده در تقابل حق و باطل را در فلسطین شاهد هستیم، ادامه داد: حتی اگر نمی‌توانیم به لحاظ فیزیکی در این جبهه حضور داشته باشیم، به لحاظ معنوی و آرمانی باید موقعیت خود را نسبت به جنگ فلسطین بدانیم.

کد خبر 1738834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha