اعلام آمادگی بیش از ۲۵۰ موکب برای حضور در مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم

بابایی گفت: تاکنون بیش از ۲۵۰ موکب از سراسر کشور برای حضور در مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی بابایی، صبح پنجشنبه(۲۳آذر) در همایش موکب‌داران چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور ۱۷ استان کشور؛ حرکت خودجوش موکب‌داران را به واسطه عرق و تعهد به نظام و شهدا دانست و افزود: یکی از راه‌های موفقیت، ادامه راه شهدا است.

فرماندار کرمان ادامه راه شهدا را در خدمت به مردم عنوان و بیان کرد: توصیه به ولایت و حجاب و عفاف از وصایای مشترک شهدا است.

وی به تشکیل کمیته‌های مختلف از جمله مواکب برای چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم اشاره و تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲۵۰ موکب نام‌نویسی و اعلام آمادگی برای حضور کردند.

بابایی با بیان اینکه مسئولیت کمیته‌های عمرانی و ایمنی به عهده فرمانداری است و تاکنون کمیته ایمنی هفت جلسه تشکیل داده؛ افزود: ایمنی همه محل‌های اسکان و محل اجرای برنامه‌ها اعم از گلزار شهدا و بیت‌الزهرا توسط هلال احمر، ادارات گاز برق و آتش‌نشانی بازدید شده و اقلام مورد نیاز مساجد و محل‌های اسکان از جمله جعبه کمک های اولیه و کپسول آتش‌نشانی تحویل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای ما پسندیده نیست مکان نامناسب در اختیار زائر قرار بدهیم و زیرساخت‌های لازم در گلزار شهدا فراهم است.

بابایی به افزودن ۱۵۰ چشمه سرویس بهداشتی جدید در گلزار شهدا، تامین روشنایی معابر، توسعه فضای پارکینگ از ۱۷ هزارمترمربع به بیش از ۵۰ هزار مترمربع اشاره و تصریح کرد: از همه پیشنهاداتی که به ارائه بهتر فعالیت‌های مواکب کمک می‌کند، استقبال می‌کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه فضای ایام سالگرد شهادت حاج قاسم ایامی است که تداعی اربعین دارد.

کد خبر 1738887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha