تقدیر از ۲۰۰ جانباز شیمیایی و همسران آنها در اختتامیه دوره آموزشی سلامت جانبازان

شهرجردی گفت: دوره آموزشی سلامت جانبازان شیمیایی استان به مدت سه روز با حضور ۲۰۰ نفر از جانبازان و همسران آنها با اجرای برنامه آموزشی و فرهنگی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، علیرضا شهرجردری، امروز جمعه (۲۴ آذر) در اختتامیه هشتمین دوره آموزشی سلامت جانبازان شیمیایی استان مرکزی که با حضور آیت الله دری نجف آبادی در سالن زیتون برگزار شد، گفت: دوره آموزشی سلامت جانبازان شیمیایی استان به مدت سه روز با حضور ۲۰۰ نفر از جانبازان و همسران آنها با اجرای برنامه آموزشی و فرهنگی برگزار شد.

وی افزود: در این دوره که با همکاری جمعی از پزشکان متخصص دانشگاه علوم پزشکی بقیه اله و پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر برگزار شد تلاش کردیم تا در راستای سلامت و توانمندی جانباران و آرامش خانواده‌های این عزیزان گام های موثری برداریم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: علاوه بر آموزش‌ها، مشاوره‌های پزشکی مختلف نیز دراختیار جانبازان عزیز شیمیایی قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از صبر و شکیبایی جانبازان عزیز و خانواده این دلیر مردان، گفت: ما مدیون رشادت و از خودگذشتگی شما عزیزان هستیم و باید با تمام توان در راستای سلامت و آرامش شما عزیزان تلاش کنیم.

شهرجردی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: امروز ایران اسلامی شاهد حضور شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس است، شهدایی که با نثار جان خود آرامش و آسایش امروز ما را رقم زدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی اضافه کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ادامه راهشان رسالت همه ماست.

کد خبر 1739042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha