اهداء ۲۰۰ جلد کتاب از طرف سازمان بسیج به منطقه محروم قوشخانه

فرمانده حوزه انسیه الحوراء(س) شهر قوشخانه شیروان گفت: در دیداری که با معاون فرهنگی سازمان بسیج و مسئول انتشارات سازمان بسیج کشور انجام شد تعداد ۲۰۰ جلد کتاب نیز از طرف سازمان بسیج به حوزه انسیه الحوراء(س) شهر قوشخانه شیروان اهداء شد.

گلناز صابری، فرمانده حوزه بسیج انسیه الحوراء(س) شهر قوشخانه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این کتاب های برای کودکان در زمینه اجتماعی، فرهنگی، ادبیات، شعر، نقاشی، قصه گویی و غیره است تا فرهنگ کتابخوانی بیشتر ترویج و گسترش یابد.

 وی با بیان اینکه کودکان این شهر با وجود سن کم خود تاکنون از مطالعه کتاب استقبال خوبی داشتند خاطرنشان کرد: خستگی کار زمانی از تن بسیجیان زحمتکش بخش قوشخانه در آمد که به عنوان فعال الگو در موضوع کتابخوانی در راستای ماموریت های انقلاب و بسیج در هشتمین جشنواره مالک اشتر کشوری منتخب شدیم و دیدار حضرت آقا روزی ما شد.

 صابری عنوان کرد: بخش قوشخانه به علت بعد مسافت با شهرستان شیروان و کمبود امکانات فرهنگی، یکی از بخش‌های آسیب‌پذیر است که ما در ابتدای کار آسیب‌های روستاها را شناسایی کرده و در راستای همین آسیب ها سلسله جلسات مشاوره فرهنگی را برگزار کردیم که در بعضی روستاها مورد استقبال قرار گرفت.

 فرمانده حوزه انسیه الحوراء(س) شهر قوشخانه شیروان با بیان اینکه از ارگان های مختلف و کمک های خیرین درخواست اهدای کتاب با موضوعات مختلف شده است بیان کرد: آذرماه امسال افتخاری بزرگ بود که به عنوان موفق ترین فعال کتاب و کتابخوانی در سطح بسیج در هشمین جشنواره ملی مالک اشتربسیج معرفی شدیم.

  حوزه انسیه الحوراء(س) واقع در شهر قوشخانه شیروان، یک حوزه تازه تاسیس است که در دی ماه سال ۱۴۰۰ از حوزه شهید بهشتی برادران تفکیک شد.

کد خبر 1739165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha