امامزادگان عبدالله و آمنه خاتون (ع) اراک میزبان اولین رویداد مردمی اشتغال

براتی از برگزاری اولین رویداد مردمی اشتغال در امامزادگان عبدالله و آمنه خاتون (ع) شهر اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، نگین براتی با اشاره به اینکه اولین رویداد مردمی اشتغال استان مرکزی با موضوع بهم رسانی عرضه و تقاضای نیروی کار در استان مرکزی برگزار می شود، گفت: این رویداد با تمرکز بر کلیه حوزه های صنعت، خدمات و کشاورزی و به خصوص در حوزه دانش بنیان و فناور در استان مرکزی به عنوان پایتخت صنعتی ایران اجرا خواهد شد.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: این رویداد به منظور برقراری ارتباط سریع کارفرمایان و جویندگان کار و اجرایی شدن برنامه توسعه و یکپارچه سازی نظام اطلاعات بازار کار و توسعه سامانه جستجوی شغل در استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد  28  آذرماه  برگزار می شود، خاطر نشان کرد: رویداد مردمی اشتغال در امامزادگان عبدالله و آمنه خاتون اراک برگزار می شود و کارفرمایان و کارجویان می توانند از ساعت 15 الی 19 به این محل مراجعه نمایند.

این مقام مسئول هدف از اجرای این رویداد را کاهش دغدغه کارفرمایان متقاضی نیروی کار جدید، تسریع در برقراری ارتباط کارجویان و کارفرمایان و ایجاد اشتغال در استان دانست و اظهار کرد: نمایندگان اداره کل در این برنامه حضور دارند.

براتی ادامه داد: این رویداد با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی،دستگاه های تابعه وزارت متبوع سازمان تامین اجتماعی،بهزیستی،آموزش فنی وحرفه ای،صندوق کارآفرینی امید،بانک های توسعه تعاون و رفاه کارگران،صندوق بازنشستگی،مدیریت درمان تامین اجتماعی،صندوق بیمه روستاییان وعشایر، کارفرمایان و مدیران دفاتر کاریابی های غیردولتی برگزار می شود.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در این رویداد ضمن انجام راهنمایی و مشاوره شغلی در زمینه اشتغال و تسهیلات، در صورت وجود فرصت شغلی متناسب با درخواست کارجویان، به فرصت‌های شغلی موجود معرفی می شوند.

کد خبر 1739186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha