همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)

برنامه برخی اجتماعات فاطمی در شهر تهران

حضور چهره‌های سرشناس منبر و مداحی در جمع عزاداران
برنامه برخی اجتماعات فاطمی در شهر تهران

اجتماع عزاداران فاطمی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) در نقاط مختلف شهر تهران با حضور چهره‌های سرشناس منبر و مداحی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اجتماع عزاداری در نقاط مختلف شهر تهران با حضور چهره های سرشناس منبر و مداحی برگزار می شود.

بنابر این گزارش، تجمع بزرگ فاطمیون با سخنرانی حجت‌الاسلام قاسمیان و مرثیه خوانی میثم مطیعی و امیر عباسی فردا (یکشنبه، ۲۶ آذرماه) از ساعت ۱۰ صبح در سعادت آباد، میدان شهید طهرانی مقدم(کاج) برپا می شود.

همچنین، اجتماع عزاداران فاطمی با سخنرانی علی‌اکبر رائفی‌پور و مرثیه‌خوانی: محمود کریمی و سید محمود علوی، شعرخوانی: صابر خراسانی یکشنبه ۲۶ آذرماه از نماز ظهر در میدان نبوت (هفت حوض) برگزار می شود.

اجتماع بزرگ هیأت‌های عاشورای فاطمی با مرثیه‌خوانی منصور ارضی، حسین سازور و دیگر مداحان اهل بیت(ع) یکشنبه، ۲۶ آذرماه از ساعت ۹:۳۰ در میدان هفت تیر میزبان عزاداران فاطمی است.

مهدیه تهران نیز از ساعت۹:۳۰ یکشنبه، ۲۶ آذرماه با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی دانشمند و مرثیه‌خوانی محمدرضا غلامرضازاده، سیدعلی مومنی، احد قدمی، محمد فصولی، علی پورکاوه، مرتضی خادمی و فریدون کریم‌پور میزبان عزاداران مادر سادات(ع) می شود.

این گزارش می افزاید: دسته عزاداری هیأت ریحانه‌النبی(س) با مرثیه‌خوانی محمدحسین پویانفر یکشنبه، ۲۶ آذرماه از نماز ظهر از مسجد اعظم تجریش به طرف بازار تجریش به حرکت در می آید.

اجتماع فاطمیون منطقه پنج تهران نیز همچون سال های گذشته با حضور هیئات مذهبی و نمازگزاران مساجد محدوده شهرزیبا، کسبه و جوانان و مردم مذهبی و انقلابی از ساعت ۱۰ صبح روز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) در شهرزیبا برگزار می شود.

سخنرانی حجت الاسلام صالح‌نیا، شعرخوانی غلامرضا آقاسی و مرثیه‌خوانی محمدجواد فارسی و کربلایی علیرضا رباطی از برنامه های این اجتماع است.

دسته عزاداری هیأت حداث الحسین(ع) مبا رثیه‌خوانی مجتبی قره‌گزلو نیز یکشنبه، ۲۶ آذرماه از نماز ظهر از مسجد امیرالمومنین(ع) واقع در دزاشیب به سمت مسجد همت تجریش حرکت و عزاداری می کند.

مراسم بدرقه فاطمه(س) با مرثیه‌خوانی رضا هلالی و دیگر ذاکرین اهل بیت(ع) هم همزمان با سالروز حضرت زهرای مرضیه(س) از از ساعت ۱۵ در میدان امام خمینی (ع) برپا می شود.

علاوه بر این تجمعات خیابانی، مساجد و هیأت مذهبی نیز همزمان به سوم جمادی‌الثانی، سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری(س) با برنامه های سخنرانی، مرثیه خوانی، سینه زنی و عزاداری میزبان سوگواران فاطمی می شوند. برنامه ۷۵ جلسه برای این مناسبت را اینجا ببینید.

کد خبر 1739212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha