ارسال آثار به دومین جشنواره صنایع دستی بسیج خراسان رضوی ادامه دارد

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: ارسال آثار به دومین جشنواره صنایع دستی بسیج خراسان رضوی تا هفتم دی ماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سید جواد موسوی با اعلام این خبر افزود: این جشنواره در راستای حمایت از هنر ماندگار جامعه هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی، به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار و هم‌چنین احیای هنر صنایع‌دستی و هنرهای منسوخ شده و تلاش برای اتصال شبکه تولید به شبکه توزیع با استفاده از ظرفیت‌های موجود برگزار شده است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: هنرمندان می‌توانند برای ارسال آثار و ثبت نام به شماره ۰۹۱۵۳۱۰۱۷۸۳ در شبکه مجازی ایتا و در وبگاه جشنواره به آدرس http://honarmandegari.com مراجعه و با ارسال آثار و ایجاد حساب کاربری، ثبت نام کنند.

او تصریح کرد: هنرمندان می‌توانند تنها یک اثر در یک رشته دلخواه برای ثبت شناسه اثر و ثبت‌نام در جشنواره اقدام کنند.

موسوی افزود: هر شرکت‌کننده، سه عکس از زوایای مختلف تنها اثر هنری که شرکت‌ خواهد داد را با حداکثر حجم ۱۰۰ کیلوبایت بارگزاری کند.

او تاکید کرد: آثار برگزیده به مرحله کشوری نیز راه پیدا خواهند کرد و امکان فروش آثار نیز فراهم خواهد شد.

او با بیان این‌که آخرین مهلت تاریخ ثبت‌نام و ثبت شناسنامه اثر هفتم دی ماه ۱۴۰۲ است، گفت: این جشنواره از نهم تا پانزدهم دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

کد خبر 1739586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha