برگزاری انتخابات سالم را با قوت پیگیریم

عزیززاده گرجی برلزوم تقویت کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استانداری و شهرستان ها تاکید کرد و گفت: متعهد به ایجاد بستر برگزاری انتخابات پرشعور و سالم هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی- سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران و رئیس ستاد انتخابات استان در نشست با کمیته پشتیبانی این ستاد با اشاره به اهمیت بررسی نقاط قوت و ضعف انتخابات ادوار گذشته و تلاش برای تقویت نقاط قوت و همچنین رفع نقاط ضعف، اظهار کرد: باید گام به گام مراحل آماده سازی فرآیند برگزاری انتخابات در استان بین کمیته ها تقسیم وظایف شود.

وی با ابراز گلایه مندی از عدم ایجاد دبیرخانه ستاد انتخابات در استانداری مازندران در ادوار گذشته، افزود: تهیه جدول زمانبندی برگزاری انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

عزیززاده گرجی به مشکلات بودجه در ستادهای استانی و شهرستانی انتخابات اشاره کرد و گفت: تلاش داریم با توانمندی و استعداد ستادهای انتخاباتی شهرستان ها انتخابات سلامت برگزار شود.

برگزاری انتخابات سالم را با قوت پیگیریم

وی با بیان اینکه فرمانداران مسئول مستقیم نگهداری دستگاه های مورد نیاز برگزاری انتخابات در شهرستان ها هستند، افزود: امید می رود با حمایت و پشتیبانی کمیته های ستاد انتخابات استانداری شاهد برگزاری انتخابات سالم در این خطه از شمال کشور باشیم.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استانداری مازندران باید از ظرفیت دستگاه های اجرایی و شهرداری ها برای برگزاری انتخابات بهره گیرد، خاطرنشان شد: متعهد به ایجاد بستر برگزاری انتخابات پرشعور و سالم هستیم.

کد خبر 1739594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha