اکران فیلم‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مساجد

حامد علامتی با اشاره به اکران فیلم های کانون و پرورش فکری کودک و نوجوان در مساجد گفت: کانون قرار است بر اساس تفاهم نامه ای که با موسسه عمار و انجمن سینمای جوان دارد فیلم های سالم را در محیط های که بچه ها حضور دارند از جمله مراکز فرهنگی مثل مساجد به نمایش درآورد.

«حامد علامتی»، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره طرح اکران فیلم در مساجد به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: ما با موسسه عمار و انجمن سینمای جوان تفاهم نامه داریم که فیلم ها را در محیط های که بچه ها هستند از جمله مراکز فرهنگی مثل مساجد ببریم و آنجا فیلم های سالم  را به نمایش درآوریم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پاسخ به این سئوال که قرار است چه فیلم هایی در مساجد به نمایش در بیایند؟ اظهار کرد: فیلم هایی که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید کرده همه سالم هستند و فیلم هایی که غیر کانونی هستند نیز ممیزی می شوند و سپس در مساجد به اکران در می آیند.

«حامد علامتی» درباره همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در فعالیت های توسعه ای و ترویجی کتابخوانی گفت: کانون های مساجد یک وظیفه خاص در مساجد دارند ما هم طبق اساسنامه مان به مسجد می توانیم کتاب اهدا کنیم، بنابراین در حوزه کتاب داریم با یکدیگر همکاری می کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که در حوزه کتاب یکی از فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد تجهیز کتابخانه های مناطق محروم است، آیا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز اقدام را در دستور کار خود قرار داده است؟ توضیح داد: تجهیز کتابخانه های مناطق محروم و دور از دسترس وظیفه ماست؛ تجهیز کتابخانه های مناطق محروم و کم برخورار در دستور کار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گرفته است؛ همانطور که می دانید یکی از سیاست های دولت سیزدهم رساندن صنایع فرهنگی به مناطق دور دست و محروم است و ما این را و ظیفه خود می دانیم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره توسعه کتاب خانه های سیار در سراسر کشور از سوی کانون در دولت سیزدهم گفت: هم اکنون سیاست توسعه ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان الان سیاست ساختمان سازی نیست، بلکه کتابخانه های سیار است؛ در راستای همین برنامه تماشاخانه های سیار را نیز به مناطق محروم می بریم.

کد خبر 1739658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha