پژوهش باید مشکلی از مشکلات جامعه را رفع کند

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکیدبراینکه پژوهش محوری باید در مدارس و بین دانش آموزان تقویت شود، گفت: پژوهش برای رفع عملیاتی مشکلات جامعه یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار خرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران در نشست با امید محبی- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با بیان اینکه بدون شک پیشرفت علم در گرو پژوهش است، اظهار کرد: پژوهش باید علمی باشد.

وی با بیان اینکه پژوهش علمی می تواند زمینه رشد و کارآمدی علم را فراهم آورد، افزود: پژوهش برای رفع عملیاتی مشکلات جامعه یک ضرورت است.

پژوهش باید مشکلی از مشکلات جامعه را رفع کند

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه خروجی پژوهش ها باید در سطح جامعه ملموس باشد، گفت: مدیران باید میدان عمل را برای پژوهشگران فراهم کنند.

وی با بیان اینکه پژوهش ها باید متناسب با نیاز جامعه باشد، خواستار اجرای طرح های پژوهشی در حوزه دانش آموزی شد و افزود: باید برای شناسایی و تقویت استعداد پژوهشگران دانش آموز برنامه داشته باشید.  

حجت الاسلام محمدی لائینی به مشکلات پسماند و زباله، کشاورزی و باغداری در مازندران اشاره کرد وگفت: پژوهشگران برای رفع مشکلات این حوزه ها ورود کنند.

کد خبر 1739725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha