پیش بینی ٣١۴ میلیارد تومان مصوبه برای بهره برداری از ١١ پروژه فرهنگی و هنری گلستان در سفر دوم رئیس جمهور

متین گفت: برای سفر دوم رئیس جمهور به استان گلستان ۳۱۴ میلیارد تومان مصوبه در حوزه پروژه های عمرانی پیش بینی شده که با تخصیص آن ١١ پروژه به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، الهام متین عصر امروز (سه شنبه ٢٨ آذر) در نشست با اصحاب رسانه استان با موضوع سفر دوم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان، وظیفه اصلی رسانه‌ها را تبیین‌گری دانست و اظهارکرد: انتظار از رسانه‌ها این است که در شرایط کنونی به جای پرداختن به حواشی به متن بپردازند.  

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: دشمنان همه تلاش خود را برای ناامیدی و بدبین کردن مردم به‌کار گرفته‌اند و وظیفه ما و رسانه‌ها ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه است.

وی با اشاره به تخصیص ۳۷ درصدی اعتبارات سفر اول رئیس جمهور به استان، گفت: در دور اول سفر دولت سیزدهم به استان گلستان ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای بخش فرهنگ و ارشاد اسلامی مصوب شده بود که تا کنون ۶۷ میلیارد تومان معادل ٢۴ درصد مجموع اعتبارات به این بخش اختصاص پیدا کرده است.

متین افزود: برای سفر دوم رئیس جمهور به استان گلستان ۳۱۴ میلیارد تومان مصوبه در حوزه پروژه های عمرانی پیش بینی شده که با تخصیص آن ١١ پروژه به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: در حوزه برنامه های فرهنگی، طرح های مختلفی به نهاد ریاست جمهوری اعلام شده است که ۹۳ میلیارد تومان مصوب شده که با تخصیص آن طرح های گسترده ای در استان اجرا خواهد شد.

کد خبر 1739777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha