رویکرد دولت سیزدهم تبدیل وضعیت شغلی نیروهای ایثارگر و خانواده شهدا است

ملیح با اشاره به اینکه رویکرد دولت سیزدهم تبدیل وضعیت شغلی نیروهای ایثارگر و خانواده شهدا است، گفت:  مدیران باید بتوانند از این ظرفیت های متعهد به نظام و انقلابی، خوب استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، رضا ملیح، امروز در نشست هم‌اندیشی و بررسی امور ایثارگران صنعت آب و برق استان‌ مرکزی که با حضور مسئولین امور ایثارگران شرکت های مادر تخصصی و مدیران عامل صنعت آب و برق  استان‌ مرکزی در اراک برگزار شد، گفت: رویکرد دولت سیزدهم را تبدیل وضعیت شغلی نیروهای ایثارگر و خانواده شهدا است.  

 مسئول امور ایثارگران شرکت توانیر افزود: مدیران باید بتوانند از این ظرفیت های متعهد به نظام و انقلابی، خوب استفاده کنند.


در ادامه این مراسم، رئیس شورای انسجام بخشی مدیران عامل وزارت نیرو در استان مرکزی هم گفت: امنیتی که  امروز در کشور شاهد هستیم، حاصل از خود گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده های آنها است که در این راستا وظیفه داریم تا تکریم خانواده را در اولویت قرار دهیم.

محمود محمودی با بیان اینکه جامعه ایثارگران از سرمایه های با ارزش صنعت آب و برق استان هستند، تاکید کرد: ارائه خدمات مطلوب به این خانواده ها کمک بسیار بزرگی در جهت ترویج فرهنگ ایثار است.


در این جلسه، مدیران عامل و مسئولین امور ایثارگران شرکت ها گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده پیرامون امور ایثارگران ارائه کردند.

کد خبر 1739780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha