داوطلبان و خیرین افراد ارزشمند جمعیت هلال احمر هستند

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی گفت: فعالیت‌های داوطلبانه در هر جامعه ای و جلوگیری از بی تفاوت نبودن به همنوع باعث رشد شخصیت انسانی را خواهد ساخت و داوطلبان و خیرین از افراد ارزشمند و مهم جمعیت هلال احمر میباشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام بهزاد پیروزفر، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی، امروز، در آئین نکوداشت داوطلبین منتخب جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی که به‌مناسبت هفته داوطلب برگزار شد، گفت: فعالیت‌های داوطلبانه در هر جامعه ای و جلوگیری از بی تفاوت نبودن به همنوع باعث رشد شخصیت انسانی را خواهد ساخت و داوطلبان و خیرین از افراد ارزشمند و مهم جمعیت هلال احمر میباشد.

وی افزود: فعالیت‌های داوطلبانه در هر جامعه ای و جلوگیری از بی تفاوت نبودن به همنوع باعث رشد شخصیت انسانی را خواهد ساخت.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی ادامه داد: توجه به همنوع و انجام کارهای جهادی پاسخ به نیاز فطری خود فرد میباشد، اگر کار داوطلبانه مبتنی بر ایمان و خدا باشد اجر این کار چندین برابر میباشد.

این مسئول گفت: بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در کل کشور از طرف مردم نوع دوست و همنوع ایران به مردم غزه ارسال شد و همچنین در زلزله خوی نیز ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال کمکهای نقدی و غیر نقدی توسط مردمی اهدا شد که خود نیازمند بودند ولی با توجه به فرهنگ دینی و الهی کمکهای خود را ارسال کردند.

داوطلبان و خیرین افراد ارزشمند جمعیت هلال احمر هستند

داوطلبین با خداوند عهد و پیمانی بستند که برای رسیدن به درجات بالا به نیازمندان کمک می‌کنند

ماموستا مامد کلشی نژاد، امام جمعه اهل سنت ارومیه نیز در این مراسم گفت: داوطلبین در هلال احمر با ابعاد متفاوت سیل، زلزله، طوفان و برف همیشه پیش قدم هستند.

وی افزود: جهت نجات جان انسان‌ها و برگرداندن ارزش ها به جامعه، کمک به نیازمندان اولویت دارد.

این مسئول ادامه داد: شما داوطلبین جمعیت هلال احمر در کوران حوادث به عمق خطر رفته و برای نجات جان انسان‌ها در سیل ، زلزله، طوفان و برف تلاش میکنید.

داوطلبان و خیرین افراد ارزشمند جمعیت هلال احمر هستند

حمید محبوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی،نیز در این مراسم افزود: فرصت خدمت در هلال احمر برای داوطلبان نیکوکار و خیر موجب گردیده تا بتوانند خدمت نیکوکارانه خود ر ا به نحوی شایسته ای و به صورت مستقیم به دست مردم برسانند

وی گفت: جمعیت هلال احمر در استان با برخورداری از یک شبکه گسترده داوطلبی در بخش های مختلف ،منشا خیرات و اقدامات عام المنفعه زیادی بوده است.

محبوبی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اولویت ها برای ما در حوزه داوطلبان خانه‌های هلال در سطح روستاها ، بخش ها وشهر ها است که ارائه خدمات به صورت شبکه ای گسترده و فراگیر و به عنوان خط مقدم دربحران ها و حوادث باعث سرعت بیشتر خدمت رسانی می باشد.

گفتنی است؛ این نکوداشت آذر ماه ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با حضور مدیر عامل، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان، معاونین، رؤسای شعب و داوطلبین منتخب جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی برگزار شد.

داوطلبان و خیرین افراد ارزشمند جمعیت هلال احمر هستند

کد خبر 1739794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha