توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین کرمانشاه

کلهری گفت:بمناسبت شب یلدا به صورت محدود توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین کرمانشاه توزیع شد.

میثم کلهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن شب یلدا و کمک به نیازمندان، گفت: شب یلدا فرصتی برای همنشینی، مهربانی ‌ها است و بر اساس این سنت پسندیده که  سعی می‌کنیم تا با رفع نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت این فرصت را برای آنها مهیا کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمانشاه افزود: شب یلدا برای نیکوکاران و خیران فرصتی است تا با گرمای مهربانی و سخاوت خود، طولانی ترین شب سال را برای نیازمندان خاطره انگیز کنند.

وی خاطر نشان کرد: مردم ولی نعمت ما هستندو در راستای خدمت به نیازمندان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از هیچ گوششی دریغ نخواهد کرد همچنین این مجموعه  در طول سال با اجرایی طرح‌های مختلف جهت محرومیت زدایی و یاری رساندن به نیازمندان در سطح استان پای کار است.

کلهری با اشاره به توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در کرمانشاه  برای شب یلدا، تصریح کرد: هشت قلم جنس شامل برنج، روغن، ماکارانی، قند، شکر و حبوباتی مثل لوبیا، لپه و عدس با  ارزش ریالی مجموع  هر بسته‌های معیشتی حدود سه هزار و ۵٠٠ میلیون ریال که این میزان اعتبار اختصاص داده شد تهیه و توزیع شد.

این مقام مسئول ادامه داد: پویش سفره احسان در سال گذشته از جمله این برنامه‌ها بود که بسته‌های معیشتی در بین محرومین توزیع است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه هدف این بسته‌های معیشتی که توسط خانه‌های احسان توزیع می‌شود پیشتر شناسایی شدند.

کد خبر 1739930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha