جمعی از مردم استان کرمان با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند

جمعی از مردم استان کرمان در آستانه چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، پنجشنبه(۳۰ آذر) در جلسه شورای اداری استان با محوریت هماهنگی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم گفت: مردم کرمان توفیق یافتند در آینده نزدیک خدمت مقام معظم رهبری شرفیاب شوند که آرزوی دیرینه  و تقاضای مردم بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه توفیق شد در آستانه چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم مردم استان خدمت مقام معظم رهبری برسند؛ اظهار کرد: جمعیت کرمان بالای سه میلیون نفر است و همه درخواست دیدار دارند اما سهمیه استان بسیار اندک است و اگر همه سهمیه ملاقات را هم به استان می‌دادند باز هم با جمعیت استان همخوانی نداشت لذا هرگونه عمل کنیم باز هم انتقادات و ایرادات از طرف افرادی که تشنه این دیدار هستند، وارد است.

وی گفت: تلاش شد سهمیه مرکز استان فراتر از بقیه استان نباشد بلکه ترکیب جمعیتی حفظ شود و علاوه بر این؛ هر شهرستانی با جمعیت بیشتر سهمیه بیشتری هم داشته باشد اما سهم بانوان هم قابل توجه باشد.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: همه ائمه جمعه و فرمانداران و فرماندهان سپاه شهرستان‌ها خود پیشنهاد دادند کنار گذاشته شوند تا تعداد بیشتری از مردم حضور داشته باشند.

رحمان جلالی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هم با بیان اینکه ستاد راهبری برای این دیدار تحت عنوان "وصال یار" در استان شکل گرفت و کمیته های مربوطه تشکیل شد؛ افزود: سه مدل انتخاب مدعوین به دفتر مقام معظم رهبری داده شد.

وی با افزودن این مطلب که پیشنهاد ثبت نام آنلاین مردم برای ملاقات و سپس قرعه‌کشی هم داده شده بود؛ گفت: فقط ۳۰ نفر مدیر در ستاد مکتب حاج قاسم، فرماندار و امام جمعه سهمیه دارند و در بین مردم شرکت می کنند؛ ضمن اینکه مابقی مدعوین گروه‌های مختلف هم از همین مردم هستند.

جلالی از حرکت کاروان وصال یار در ساعت ۱۴ روز جمعه از گلزار شهدا به تهران برای دیدار در روز دوم دی ماه با مقام معظم رهبری خبر داد و ابراز امیدواری کرد: این اتفاق همچنان تکرار شود و در سال های آینده هم خدمت مقام معظم رهبری شرفیاب شویم.

کد خبر 1740031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha