جبران ناترازی آب و برق گلستان یک ضرورت است

خاندوزی گفت: با توجه به زیرساخت‌های اقتصادی استان گلستان جبران ناترازی آب و برق این استان یک ضرورت است که دولت سیزدهم در این مسیر گام برمی‌دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی گلستان، احسان خاندوزی امروز (پنجشنبه ۳۰ آذر) در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز بخار نیروگاه سیکل ترکیبی گلستان در علی آباد کتول اظهارداشت: در ابتدای دولت سیزدهم ناترازی آب و برق گلستان بسیار نگران کننده بود که در این دولت برای جبران این ناترازی طرح‌های خوبی در دست اجرا است.

وزیر اقتصاد و امور دارایی با بیان اینکه منطقه آزاد اینچه برون یک نمونه از زیرساخت اقتصادی گلستان است که نیازمند سرمایه‌گذاری نیروگاه برق است، افزود: جبران این ناترازی در ایجاد اشتغال پایدار گلستان اثر گذار است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه میانگین بیکاری استان گلستان بالاتر از میانگین کشوری است توسعه زیرساخت‌های آب و برق برای این استان یک امر حیاتی می‌باشد.

خاندوزی با بیان اینکه بانک توسعه اسلامی تمام پروژه‌های خود در ایران را متوقف کرده بود، ادامه داد: با رایزنی دولت سیزدهم و گره گشایی از مشکلات پیش زمینه آغاز سرمایه گذاری بانک اسلامی فراهم شد.

وی تصریح کرد: سفر هیئت دولت به استان گلستان سرعت طرح‌های عمرانی و زیرساختی  این استان را افزایش می‌دهد.

کد خبر 1740145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha